کد خبر : 2066971 | 14 شهریور 1403 ساعت 13:29 | 30.6K بازدید | 32 دیدگاه

مصدومیت فرمین لوپز

تایید شد: فلیک هافبکش را سه هفته از دست داد

با اعلام باشگاه بارسلونا، فرمین لوپز به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

تایید شد: فلیک هافبکش را سه هفته از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، یک مصدوم دیگر برای هانسی فلیک در میانه میدان و او امروز فهمید که فرمین را برای سه هفته در اختیار نخواهد داشت. طبق گزارش باشگاه و پس از انجام تست‌های پزشکی جدید، فرمین لوپز به دلیل آسیب دیدگی در قسمت قدامی راست ران چپ در تمرین تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا سه هفته از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب اکنون هفت بازیکن بارسا به دلیل مصدومیت غایب هستند. غیر از فرمین، شش نفر دیگر آرائوخو، کریستنسن، دی یونگ، گاوی، آنسو و مارک برنال هستند.

سه هفته غیبت به این معنی است که فرمین سه یا چهار بازی را از دست خواهد داد، سه بازی در لالیگا مقابل خیرونا، ویارئال و ختافه و اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل موناکو. مشکل بارسا اکنون روی مرکز زمین متمرکز است. سرمربی آلمانی تنها چهار بازیکن به نام‌های کاسادو، پدری، اولمو و پابلو توره در اختیار دارد و برای پوشش این منطقه باید روی مهاجمانش حساب کند.

2076756

تنها بازیکنی که فلیک بعد از فیفا دی می‌تواند روی بازگشتش حساب کند، فرانکی دی یونگ است که در فاز نهایی ریکاوری قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود ستاره هلندی تا دو هفته بعد بتواند به تمرین گروهی برگردد.

دیدگاه‌ها