کد خبر : 2066970 | 14 شهریور 1403 ساعت 13:19 | 35.8K بازدید | 44 دیدگاه

مشق از روی دست قهرمان: کمپانی عین ژابی شد!

همراهی ونسان کمپانی با بازیکنانش در تمرینات بایرن مونیخ بسیار مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است.

مشق از روی دست قهرمان: کمپانی عین ژابی شد!

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی از زمان قبول هدایت بایرن مونیخ در ماه جولای همیشه به شکل قابل توجهی در تمرینات این تیم بسیار پر انرژی و با نشاط ظاهر شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که او جانشین توماس توخل شده است که همیشه در تمرینات بسیار آرام و ساکت بود، اما او حالا همه تمرینات را با دقت دنبال می‌کند و با صدای بلند و فریاد درباره عملکرد بازیکنانش اظهار نظر می‌کند.

این مربی بلژیکی در جلسه تمرینی روز سه‌شنبه یک قدم فراتر رفت و در حالی که بسیاری از بازیکنانش به دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی در تمرینات غایب بودند، تصمیم گرفت که در کنار دیگر بازیکنان حاضر در تمرین پا به توپ شود.

2076753
2076754
2076755

این مدافع سابق که تجربه بازی در تیم‌هایی مانند اندرلخت و منچسترسیتی را دارد، پس از گرم کردن خیلی سریع خودش را در جریان بازی درون تیمی در تمرینات قرار داد و سعی کرد پاس یکی از بازیکنانش را قطع کند.

او با تعهدی ‌کامل توانایی و مهارتی که در مقابله با توپ هنوز از آن برخوردار است را به بازیکنانی مانند سرژ گنابری و لئون گورتسکا نشان داد.

رسانه‌های آلمانی معتقد هستند که این حرکات کمپانی مانند حرکات ژابی آلونسو در تمرینات بایر لورکوزن است. معروف است که او همیشه در تمرینات لورکوزن در بازی‌های درون تیمی مشارکت می‌کند و نحوه انجام تمریناتی که در ذهن دارد را به صورت عملی به بازیکنانش نشان می‌دهد.

به لطف کلاس او که پیش از این سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید و لیورپول و بایرن مونیخ را داشته، بازیکنان این تیم به خوبی از او درس می‌گیرند و عملکرد درخشانی را در زمین به نمایش می‌گذارند.

ویکتور بونیفیس، مهاجم لورکوزن، مدتی پیش در گفتگویی مدعی شد: "تصور کنید که در حال تمرین کردن هستید و عملکرد مربی‌تان از شما بهتر است. در این صورت است که شما می‌خواهید پیشرفت کنید و بهتر شوید. این واقعیت که ژابی در تمرینات دخالت دارد و ما را همراهی می‌کند باعث می‌شود که ما انگیزه بیشتری داشته باشیم."

حالا کمپانی هم نشان داده است که می‌تواند در حد و اندازه مربی بزرگ‌ترین حریفش در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا ظاهر شود. هری کین در تمجید از او گفته بود: "او بسیار مورد احترام بازیکنان بایرن است. نه فقط به خاطر این‌که مربی ماست، بلکه به این خاطر که بازیکن حرفه‌ای بسیار خوبی بوده است. بعضی از ما قبلا مقابل او بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که تا چه حد بازیکنی سرسخت و با انگیزه و مشتاق بوده است."

دیدگاه‌ها