کد خبر : 2066969 | 14 شهریور 1403 ساعت 13:17 | 9.5K بازدید | 31 دیدگاه

تمرینات ما فضای مثبتی را در خود دارد؛

سون هیونگ مین: کاپیتانی تیم ملی ساده است

سون هیونگ مین می‌گوید بازیکنان این تیم با فداکاری، کار کاپیتانی را ساده می‌کنند.

سون هیونگ مین: کاپیتانی تیم ملی ساده است

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی و بازیکن تاتنهام، که تحت هدایت مربی هونگ میونگ بو، مجدداً به تیم ملی بازگشته، اعتماد و اطمینان بسیاری از هم‌تیمی‌ها را متوجه خود می‌بیند. او همچنین بازیکنان تازه‌وارد به تیم ملی را ترغیب کرده تا با اعتماد به نفس به نقاط قوت خود اتکا کنند.

سون هیونگ مین در کنفرانس مطبوعاتی رسمی پیش از اولین بازی گروه B مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل فلسطین که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد، اظهار داشت: "بازیکنان تمرینات خود را در فضایی مثبت و با شور و نشاط پشت سر گذاشتند. امیدوارم بتوانیم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را با یک شروع خوب آغاز کنیم."

تیم ملی فوتبال کره جنوبی به رهبری مربی هونگ میونگ بو، سفر خود به سمت جام جهانی 2026 آمریکای شمالی و مرکزی را با بازی مقابل فلسطین در ساعت 20:00 در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز خواهد کرد.

سون هیونگ مین که 10 سال پیش به عنوان "جوان‌ترین عضو" تیم ملی تحت هدایت مربی هونگ میونگ بو به تیم پیوست، اکنون به یکی از ستارگان برجسته فوتبال کره تبدیل شده و برای اولین بار به عنوان کاپیتان، در کنار این مربی قرار دارد.

2042784

سون هیونگ مین گفت: "اگرچه مدت‌هاست که کاپیتان هستم، اما هیچ‌گاه این مسئولیت را امری بدیهی نمی‌دانم. فکر می‌کنم نقش کاپیتان به دلیل همکاری و فداکاری بسیاری از بازیکنان آسان‌تر می‌شود."

او ادامه داد: "دیروز به هم‌تیمی‌هایم گفتم که وقتی بازیکنان جدید به تیم ملی می‌پیوندند، ممکن است احساس نگرانی یا ترس داشته باشند، اما هر بازیکنی که به تیم ملی می‌آید باید با اعتماد به نفس، توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. این برای تیم مفید است و باید به طور طبیعی و با اطمینان این کار را انجام دهند."

سون همچنین افزود: "فکر می‌کنم نقش من این است که در هر کاری پیش‌قدم باشم و الگویی برای دیگر بازیکنان ایجاد کنم تا آنها نیز از این راه پیروی کنند و بخشی از تیم ملی شوند، همان‌طور که قبلاً نیز انجام داده‌اند."

دیدگاه‌ها