کد خبر : 2066967 | 14 شهریور 1403 ساعت 13:04 | 42.4K بازدید | 209 دیدگاه

اولویت اول رئال در تابستان ۲۰۲۵: فقط رودری!

رئال مادرید قصد دارد رودری را در پنجره تابستانی سال آینده از منچسترسیتی به خدمت بگیرد.

اولویت اول رئال در تابستان ۲۰۲۵: فقط رودری!

به گزارش "ورزش سه"، رودری یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی‌های متوالی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.

عملکرد بسیار خوب این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمک زیادی کرد و همان زمان شایعاتی درباره علاقه رئال مادرید به این بازیکن به گوش می‌رسید.

حالا روزنامه اسپانیایی آ‌.اس خبر داده است که رئال مادرید قصد دارد این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۵ به خدمت بگیرد و او حالا به اولویت اصلی مدیران این باشگاه و خصوصا فلورنتینو پرز برای تابستان بعدی تبدیل شده است.

بازنشستگی تونی کروس باعث شده است که تعادل خط میانی رئال مادرید به شکل قابل توجهی بر هم بخورد و مدیران این باشگاه به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنی هستند که بتواند جانشین این ستاره آلمانی باشد و باور دارند که هیچ بازیکنی بهتر از رودری نمی‌تواند به خط حمله رئال کمک کند و آماده هستند تا تمام تلاش‌شان را برای جذب این بازیکن از سیتی به کار بگیرند.

دیدگاه‌ها