کد خبر : 2066965 | 14 شهریور 1403 ساعت 12:55 | 56.2K بازدید | 41 دیدگاه

او نقش اصلی را در انتخابم داشت

اگر فلیک نبود، به بارسا برنمی‌گشتم!

دنی اولمو فاش کرد که هانسی فلیک در انتخاب نهایی او تاثیر زیادی گذاشت و به خاطر او بعد از یک دهه به بارسا برگشت.

اگر فلیک نبود، به بارسا برنمی‌گشتم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو یک دهه پیش لاماسیا را رها کرد و به فوتبال کرواسی رفت تا برای جوانان دینامو زاگرب بازی کند. یک انتخاب عجیب که البته برای او خوش یمن بود و او توانست از دینامو خود را به فوتبال اروپا معرفی کند و چند سال پیش به لایپزیش پیوست. اولمو بعد از درخشش در این تیم آلمانی و سپس با تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 تصمیم گرفت به بارسا برگردد. انتقال او 60 میلیون یورو هزینه داشت ولی ثبت قرارداد او طولانی شد و دو بازی اول را از دست داد. اولمو در دو بازی اخیر برای بارسا دو گل زده است.

او در مصاحبه با رسانه‌ها در محل اردوی تیم ملی اسپانیا و در مورد بازگشت به بارسا گفت: «باید صبوری می‌کردم و در پایان همه چیز سر جای درستش قرار گرفت. از کودکی تا الان خیلی برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کرده‌ام. الان من در جایی هستم که می‌خواستم و رویای برنده شدن با بارسا را دارم. خوشحالم که با برخی از ستاره‌های تیم ملی و بارسلونا در رختکن هم تیمی هستم. من با بسیاری از بازیکنان آشنا بودم و به همین دلیل انطباق بسیار خوب بوده است. من در سال‌های گذشته نیز شانس بازگشت به بارسا را داشتنم ولی به دلایلی نمی‌شد.»

2074575

اولمو ادامه داد: «امسال همه چیز خیلی سریع پیش رفت. مجبور شدم تعطیلاتم را کوتاه کنم و در بارسلونا تست پزشکی بدهم. هفته بعدش نیز لالیگا شروع شد. صحبت خوبی با فلیک داشتم و او نقش اول را در بازگشتم داشت. نمی‌دانم اگر فلیک نبود، من الان در بارسا بودم یا نه. من آلمانی را خوب می‌فهمم ولی خیلی خوب صحبت نمی‌کنم. به اندازه‌ای بلدم که حرف‌های فلیک را راحت درک می‌کنم اما او با تیم به انگلیسی حرف می‌زند.»

اولمو در مورد اینکه رئال را شانس اول قهرمانی می‌دانند، گفت: «ما روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز کرده‌ایم و می‌دانیم که رئال همیشه مدعی است. در نهایت قهرمانی با جزئیات تعیین می‌شود. من جای بازیکنان رئال نیستم و نمی‌دانم آنجا چه می‌گذرد. این بیشتر یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است. من به تازگی قهرمان جام ملت‌های اروپا شده‌ام ولی از قهرمانی خسته نشده‌ام. گرسنگی بردن جام چیزی است که از بین نمی‌رود. همه در بارسا می‌خواهند قهرمان شوند.»

دیدگاه‌ها