کد خبر : 2066963 | 14 شهریور 1403 ساعت 12:55 | 84.3K بازدید | 44 دیدگاه

برای استراحت به تولا پیش از سیتی و میلان

شیرینی پس از فیفا دی: طارمی در اینتر فیکس شد

روزنامه توتو اسپورت نوشته است که پس از پایان فیفا دی و در نخستین بازی اینتر در سری آ، مهدی طارمی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

شیرینی پس از فیفا دی: طارمی در اینتر فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی‌های فیفا دی، بازیکنان به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود باز خواهند گشت که مهدی طارمی نیز یکی از این نفرات است. آنگونه که رسانه توتو اسپورت در شماره امروز خود خبر داده است، احتمال می‌رود که پس از بازگشت به میلان، این مهاجم ایرانی در بازی بعدی فیکس باشد.

نراتزوری باید در تاریخ بیست و پنجم شهریور به مصاف مونزا برود. آنها سپس دو دیدار دشوار برابر منچسترسیتی و میلان را در پیش دارند. به همین دلیل انتظار می‌رود که مهاجم ایرانی در ورزشگاه یو پاور از ابتدا به میدان برود تا لائوتارو و تورام برای دو مسابقه حساس بعدی کمی استراحت کنند.

توتو اسپورت در این گزارش نوشته است:

مانند مسافران در یک فرودگاه، آنها چک‌این کرده‌اند و کارت پرواز در دست دارند، در انتظار پرواز به سوی اولین بازی خود. در این تابستان، سه بازیکن به اینتر اضافه شدند: زیلینسکی، طارمی و یوزپ مارتینز. آنها مشاهده کردند، یاد گرفتند، با شرایط آشنا شدند و اکنون آماده بکارگیری هستند. البته طارمی در همه بازی‌ها به میدان رفته و دو نفر دیگر در انتظار اولین مسابقه رسمی خود هستند.

اولین دوره پرفشار فصل در شرف آغاز است: بلافاصله پس از پایان وقفه بازی‌های ملی در سپتامبر، اینتر در سه هفته آتی ۶ مسابقه خواهد داشت - ۴ بازی در لیگ و ۲ بازی در لیگ قهرمانان - تا پیش از وقفه بعدی. مسابقات زیادی که نیاز به انرژی‌های تازه خواهند داشت.

سیمونه اینزاگی تا کنون تقریباً همیشه از بازیکنانی استفاده کرده که به خوبی آنها را می‌شناسد و آنها نیز خواسته‌های مربی را بهتر درک می‌کنند. البته با برخی استثناها، مانند استراحت پاوار در روز اول در جنوا (به دلیل شرایط ناآماده، بیسک به جای او بازی کرد) و جایگزینی طارمی به جای لائوتارو مصدوم در هفته دوم لیگ در سن‌سیرو مقابل لچه.

اما اکنون که فشردگی مسابقات افزایش می‌یابد، حتی مربی‌ای مانند اینزاگی که ترجیح می‌دهد به بازیکنانی که می‌شناسد تکیه کند، مجبور به استفاده چرخشی از بازیکنان خواهد شد تا فشار را مدیریت کند. اولین نفری که می‌تواند از این چرخش بهره‌مند شود، احتمالاً زیلینسکی خواهد بود.

2072925

بازیکن لهستانی تا کنون همیشه روی نیمکت بوده و حتی یک دقیقه هم توسط مربی نراتزوری استفاده نشده است. تصور می‌شد که او در آخرین بازی لیگ مقابل آتالانتا بتواند از تشویق‌های هواداران خانگی بهره‌مند شود، اما همچنان از شادی اولین بازی خود به عنوان بازیکن اینتر محروم شد. ممکن است مونزا صحنه مناسبی برای دیدن او در عمل باشد، به شرطی که در شرایط مطلوبی از بازی‌های ملی خود بازگردد و همچنین مخیتاریان که در آپیانو مشغول تمرین بوده، در شروع دوباره در فرم فوق‌العاده‌ای نباشد.

همچنین برای طارمی نیز وضعیت همین است و او هم دقایق بیشتری به میدان خواهد رفت. بازیکن ایرانی که در حال حاضر در خدمت تیم ملی کشورش است، قبلاً یک بازی به عنوان بازیکن اصلی (همان‌طور که اشاره شد مقابل لچه) و دقایقی به عنوان تعویضی در دیگر مسابقات اینتر داشته است.

با توجه به تأثیر مثبتی که او تا کنون در اینتر داشته، منطقی است که به‌زودی دوباره از ابتدا به میدان برود، شاید با هدف به ثمر رساندن اولین گل خود. به خصوص که خرید او به منظور مدیریت تعداد زیاد مسابقات اینتر انجام شد تا از خستگی بیش از حد لائوتارو و تورام جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها