کد خبر : 2066962 | 14 شهریور 1403 ساعت 12:54 | 17.1K بازدید | 12 دیدگاه

آخرین وضعیت مندی و شوامنی

مصدومیت جدی نبود: کارلتو یک نفس راحت کشید

هر دو ملی پوش مصدوم فرانسوی رئال مشکلشان جدی نیست و برای اولین بازی بعد از فیفا دی در دسترس خواهند بود.

مصدومیت جدی نبود: کارلتو یک نفس راحت کشید

به گزارش "ورزش سه"، مندی و شوامنی هر دو یکشنبه گذشته مصدوم شدند و اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کردند. آنها در جریان بازی مقابل بتیس مشکلات بدنی پیدا کردند و در اردوی تیم ملی فرانسه تشخیص داده شد که شرایط بازی نخواهند داشت و باید به مادرید برگردند. شوامنی 90 دقیقه کامل و مندی نیز تا دقیقه 65 برابر بتیس در میدان بود.

جالب اینجاست که دیدیه دشان از هر دو برای بازی‌های لیگ ملت‌ها دعوت کرد، اما آنها به مادرید بازگشتند. بررسی‌های اولیه نشان دادند که مشکل این دو جدی نیست و در تست‌های بعدی نیز مشخص شد که هر دو بعد از 10 روز استراحت می‌توانند به تمرینات برگردند و به این ترتیب برای بازی شنبه دو هفته بعد برابر رئال سوسیداد در رئال آرنا در دسترس هستند.
رئال در یک ماه نزدیک به 7 بازی باید انجام دهد و کارلتو به تک تک ستاره‌هایش نیاز دارد. خبر جدی نبودن مصدومیت شوامنی و مندی برای مربی ایتالیایی بهترین خبر ممکن بود.

مندی از سال 2021 با ورود کارلتو به رئال، تا کنون 104 بازی (سه گل) در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. او ویژگی‌هایی دارد که برای آنچلوتی بسیار مهم است. شوامنی نیز 93 بازی (سه گل) زیر نظر کارلتو در تمامی رقابت‌ها انجام داده است.

دیدگاه‌ها