کد خبر : 2066947 | 14 شهریور 1403 ساعت 12:05 | 79.1K بازدید | 87 دیدگاه

هواداران سنگ تمام گذاشتند

سورپرایز امباپه در رئال: او فکرش را هم نمی‌کرد

امباپه پس از یک سال سخت و پردردسر در پاری سن ژرمن انتظار چنین برخوردی از هواداران رئال مادرید نداشت.

سورپرایز امباپه در رئال: او فکرش را هم نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. این همان چیزی بود که طرفداران رئال مادرید در مورد امباپه فکر می‌کردند که پس از هفت سال انتظار با آغوش از او استقبال کردند، چیزی که خود امباپه را شگفت زده کرد.
کیلیان امباپه این روزها سرشار از شور و شادی است. و این را به خاطر دو گلی که به بتیس زده، نمی‌گوییم. این ستاره فرانسوی از آنچه در مادرید با آن روبرو شده، غرق در تعجب شده است، چیزی که بسیار دور از انتظارات او بود. حقیقت این است که او انتظار این استقبال در اولین ماه حضورش در مادرید را نداشت. کیلیان فکر می‌کرد که باید یک دوره آزمایشی را پشت سر بگذارد تا هواداران رئال مادرید را متقاعد کند، اما این واقعا لازم نبود.

2076711

این چهار هفته اول باعث شد که او پس از یک سال پر از تنش‌های مختلف در روابطش با سران پاری سن ژرمن که آخرین ماه‌هایش را به جهنمی کوچک تبدیل کرد، به درستی تصمیمش برای ترک پاریس پی برد. او حالا یک زندگی جدید و پر از آرامش را در رئال مادرید تجربه می‌کند.

ورود به بهشت

از روز اولی که امباپه به عنوان بازیکن رئال مادرید پا به خاک اسپانیا گذاشت، همه تجربیاتش مثبت بوده است. امباپه می‌دانست که با ورودش به رئال باید چیزهای زیادی را ثابت کند و حقیقت این است که او با درس‌هایی که به خوبی آموخته، به این تیم آمده است. آگاهی کامل از زندگی در مادرید، باشگاه، رختکن، هم‌تیمی‌هایش... او چیزی را به بداهه واگذار نکرده است.

کیلیان به گونه‌ای اسپانیایی صحبت می‌کند که انگار تمام عمرش را در یکی از محلات مادرید زندگی کرده است. او باشگاه و تاریخ آن را می‌شناسد و از روز اول استعداد بالا و همزیستی کامل و مطلق خودش را نشان داد. او در مقابل خبرنگاران به خوبی خودش را کنترل می‌کند، اما حتی با هم‌تیمی‌هایش روز به روز بهتر رفتار می‌کند.

2076710

فلورنتینو پرز و آنچلوتی از او خوشحال هستند و کارلو آنچلوتی می‌داند که مدیریت ستاره‌های شناخته شده چگونه است و این وفق‌پذیری عالی امباپه را به مدیران باشگاه نیز انتقال داده است. کیلیان یک حرفه‌ای به تمام معناست و برای اثباتش باید به حرف‌های لوئیز انریکه نیز رجوع کرد که همیشه این وجه شخصیتی امباپه را می‌ستود.

کمتر از دو ماه گذشته و امباپه بهشت خودش را پیدا کرده است، اما فشار توقعات همچنان وجود دارد و تا روز آخر حضور امباپه در رئال نیز اینچنین خواهد بود. ولی او روی کاری که باید انجام دهد، یعنی لذت بردن از بازی در رئال مادرید تمرکز کرده است. روزهایی باورنکردنی برای امباپه مقابل سختگیرترین هواداران دنیا.

دیدگاه‌ها