کد خبر : 2066933 | 14 شهریور 1403 ساعت 10:02 | 33.4K بازدید | 76 دیدگاه

روزهای سخت در رئال: امباپه چالش را پذیرفت

کیلیان امباپه به خوبی می‌دانست که روزهای سختی در رئال مادرید در پیش دارد، اما مشتاق بود توانایی‌هایش را ثابت کند.

روزهای سخت در رئال: امباپه چالش را پذیرفت

به گزارش "ورزش سه"، امباپه بزرگترین خرید تابستانی امسال رئال مادرید بود و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کرد و راهی سانتیاگو برنابئو شد تا فوتبالش را در ترکیب رئال و تحت هدایت کارلو آنچلوتی ادامه دهد.

شاید بسیاری از هواداران رئال و دیگر فوتبال دوستان منتظر تماشای آتش بازی او از همان ابتدای رقابت‌های فصل جدید لالیگا بودند اما مجبور شدند رفته برای دیدن گلزنی او با پیراهن این تیم صبر کنند و همین موضوع فشارها روی این بازیکن را افزایش داد.

اما روزنامه مارکا مدعی شده است که منابع نزدیک به این ستاره فرانسوی معتقد هستند که او به خوبی می‌دانست که شرایط سختی در این تیم پیش رویش خواهد بود و خودش پذیرفت که این چالش را تجربه کند و می‌دانست که باید توانایی‌هایش را در ترکیب رئال به تمامی هواداران این تیم و دنیای فوتبال ثابت کند.

امباپه در واقع زمانی به این تیم آمد که به خوبی از شرایطی که قرار بود در مادرید به آن روبرو شود مطلع بود و از وضعیت این تیم، هم‌تیمی‌ها و فشارهایی که با آن روبرو می‌شد هم خبر داشت اما ترسی از این وضعیت به خود راه نداد چون می‌خواست هر طور شده بخشی از تاریخ باشگاه رئال مادرید باشد.

گفته می‌شود که کارلو آنچلوتی هم از عملکرد بازیکن جدیدش بسیار راضی و خوشحال است و به فلورنتینو پرز اعلام کرده که او بازیکنی حرفه‌ای و درجه یک از هر نظر است.

دیدگاه‌ها