کد خبر : 2066930 | 14 شهریور 1403 ساعت 09:24 | 20.1K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای یونایتد: سانچو را به خاطر تن‌هاخ نفروختیم!

دن اشورث، مدیر ورزشی منچستریونایتد، تاکید کرد که جیدون سانچو به دلیل اختلاف نظر با اریک تن‌هاخ به فروش نرسیده است.

ادعای یونایتد: سانچو را به خاطر تن‌هاخ نفروختیم!

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بالاخره از منچستریونایتد جدا شد و با قراردادی قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل به جمع بازیکنان چلسی پیوست تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

این ستاره انگلیسی سال گذشته درگیری‌های جدی و اختلاف نظر شدیدی با سرمربی یونایتد داشت و همین موضوع باعث شد که از حضور در تمرینات منع شود و در نهایت در پنجره زمستانی راهی دورتموند شد تا فرصتی برای بازی داشته باشد.

بسیاری معتقد هستند که اختلاف نظر او با تن‌هاخ همچنان ادامه داشت و به همین دلیل مدیران یونایتد تصمیم گرفتند که این بازیکن را با مبلغی بسیار کمتر از حد تصور به باشگاه چلسی واگذار کنند، اما اشورث چنین ادعایی را که در رسانه‌های انگلیسی مطرح شده است رد می‌کند.

مدیر ورزشی یونایتد در این باره به اسکای اسپورت گفت: "فکر می‌کنم اگر هر بازیکنی چه جیدون و چه مک‌تامینای ترجیح دیگری داشته باشند و بخواهند باشگاه جدید پیدا کنند و این تصمیم درستی برای آنها و ما باشد، باید آن را مورد بررسی قرار داد.

ما احساس کردیم که در پست سانچو به اندازه کافی بازیکن داریم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم. ما چهار بازیکن خیلی خوب در کنار زمین داریم. جیدون پنجمی بود و همین باعث شد چنین تصمیمی بگیریم."

دیدگاه‌ها