کد خبر : 2066929 | 14 شهریور 1403 ساعت 09:22 | 27.3K بازدید | 42 دیدگاه

نیکی بات:

رشفورد باید زودتر از منچستریونایتد جدا شود!

نیکی بات، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس رشفورد باید هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند.

رشفورد باید زودتر از منچستریونایتد جدا شود!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را در درون و بیرون از زمین در منچستریونایتد سپری کرد و فاصله زیادی با دوران اوجش داشت که انتقادهای زیادی را هم از او به همراه آورد.

مدیران و اعضای کادر فنی و هواداران امیدوار بودند که این بازیکن بتواند در این فصل شرایط را تغییر دهد و بار دیگر به ستاره درخشان تیمش در خط حمله تبدیل شود، اما به نظر می‌رسد که وضعیت او همچنان با روزهای طلایی‌اش در اولدترافورد فاصله زیادی دارد.

2076686

نیکی بات در گفت‌وگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: "تماشای این وضعیت رشفورد بسیار سخت است، چون من او را از زمانی که ۹ یا ۱۰ ساله و در آکادمی یونایتد بود می‌شناختم. او همیشه بازیکنی بود که بسیاری به آینده‌اش در این تیم امیدوار بودند.

شاید افراد بسیاری با شنیدن این حرف ناراحت شوند، اما من هنوز فکر می‌کنم که این بازیکن استعداد کافی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دارد. متاسفانه او در چند سال اخیر نتوانسته است شرایط خوبی در یونایتد داشته باشد. شاید زمان ایجاد تغییر برای او رسیده است.

هیچکس از ذهنیت او خبر ندارد اما همه می‌دانیم که او استعداد زیادی در درونش دارد و فوتبالیستی درجه یک است. شاید زمان آن رسیده است که برود و باشگاهی جدید پیدا کند تا بتواند در آن نفسی عمیق بکشد و تمام نگاه‌ها متوجه او نباشد."

دیدگاه‌ها