کد خبر : 2066926 | 14 شهریور 1403 ساعت 01:43 | 14K بازدید | 41 دیدگاه

رودری: شبکه‌های اجتماعی نه، روابط رودررو واقعی‌اند!

رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید هیچ علاقه‌ای به حضور در شبکه‌های اجتماعی ندارد.

رودری: شبکه‌های اجتماعی نه، روابط رودررو واقعی‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، رودری، هافبک منچسترسیتی، یکی از معدود بازیکنان فوتبال است که تصمیم گرفته است در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد. او این تصمیم را خیلی زود و در دوران نوجوانی گرفت، دقیقاً زمانی که استفاده از تلفن‌های هوشمند تازه شروع شده بود. رودری در مصاحبه‌ای توضیح داد که چرا این تصمیم را گرفت و چگونه این تصمیم بر زندگی و حرفه‌اش تأثیر مثبت گذاشته است.

رودری گفت: «این تصمیم را خیلی زود گرفتم. در واقع، زمانی که این برنامه‌ها تازه ظاهر شدند، تصمیم گرفتم که زندگی‌ام را بر اساس قوانین خودم و خواسته‌هایم جلو ببرم. نمی‌خواستم تحت تأثیر دیگران باشم.» او افزود: «مردم در شبکه‌های اجتماعی بر اساس انتظارات دیگران رفتار می‌کنند. من هرگز نیازی به این کار احساس نکردم و بدون آن، احساس بسیار خوبی دارم. می‌توانم بگویم که این تصمیم برای من و حرفه‌ام بسیار خوب بود.»

2051897

رودری معتقد است که زندگی واقعی و روابط رودررو ارزش بیشتری دارند. او گفت: «مشکل امروز جامعه این است که به شما می‌گویند «تو به این نیاز داری، به این نیاز داری» و درنهایت فکر می‌کنی «آیا واقعاً به همه این چیزها نیاز دارم؟ نه، واقعاً به این چیزها نیاز ندارم.» من دوست دارم زندگی را همانطور که هست داشته باشم. زندگی واقعی این است که به جای اینکه تو به من پیام بدهی، من را حضوری ببینی و بگویی من تو را ملاقات کرده‌ام و امروز در زندگی واقعی با هم هستیم. روابط رودررو واقعی هستند!»

این تصمیم رودری برای عدم حضور در شبکه‌های اجتماعی نه تنها او را از فشارهای اجتماعی دور نگه داشته، بلکه به او کمک کرده است تا بر روی حرفه‌اش تمرکز کند و به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شود.

دیدگاه‌ها