کد خبر : 2066923 | 14 شهریور 1403 ساعت 01:28 | 29.1K بازدید | 10 دیدگاه

استقبال تیم ریم از پوچتینو: مربی بادانش و باکیفیت

تیم ریم، مدافع تیم ملی آمریکا، می‌گوید بازی در مقابل تیم‌های تحت مربیگری مائوریسیو پوچتینو در لیگ برتر برای او همیشه سخت بوده است.

استقبال تیم ریم از پوچتینو: مربی بادانش و باکیفیت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ریم تجربه رویارویی با تیم‌های تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو را داشته و زمانیکه برای فولام در لیگ برتر بازی می‌کرد، با این مربی روبه‌رو شد.

ظاهراً پوچتینو قرار است در آینده نزدیک به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آمریکا انتخاب شود و برخی موانع در قرارداد او وجود دارد که هنوز برطرف نشده است.

سرمربی سابق تاتنهام، پاری سن ژرمن و چلسی احتمالاً وظیفه هدایت آمریکا را در جام جهانی 2026 خواهد داشت که قرار است در ایالات متحده آمریکا برگزار شود.

تیم ریم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی‌های دوستانه ایالات متحده مقابل کانادا و نیوزلند، اطلاعاتی در مورد عملکرد مربی آرژانتینی در تاتنهام و چلسی به اشتراک گذاشت.

ریم گفت: "بازی مقابل تیم‌های او همیشه سخت بود. بازی با تیم‌های او همیشه دشوار بوده و خواهد بود. مشخص است که او یک مربی با کیفیت و دانش زیاد است و تیم‌هایی داشت که واقعا خوب هماهنگ شده بودند و از نظر هجومی به شدت قوی بودند."

2076674

ریم، مانند هر کس دیگری که تیم ملی آمریکا را دنبال می‌کند، همچنان منتظر اخبار رسمی در مورد وضعیت مربی جدید این تیم خواهد بود. او گفت: "ما هم به اندازه دیگران می‌دانیم. چند هفته پیش به ما اطلاع رسانی شد که جستجو برای انتخاب مربی در مسیر مثبتی در حال حرکت است. به ما گفته شده که وقتی چیزی اتفاق بیفتد، ما هم می‌دانیم. ما آخرین اخبار را داریم، اما تا این لحظه به ما چیزی قطعی اعلام نشده است."

دیدگاه‌ها