کد خبر : 2066920 | 14 شهریور 1403 ساعت 08:14 | 20.3K بازدید | 30 دیدگاه

نورافکن، صیادمنش و ...

نسلی که باید جای ستاره‌های ایران را بگیرد

اللهیار صیادمنش، امید نورافکن و برخی چهره‌های دیگر دعوت شده به لیست تیم ملی شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.

نسلی که باید جای ستاره‌های ایران را بگیرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از جام جهانی و جام ملت‌های آسیا آنچه بیش از هر چیزی اهالی و کارشناسان فوتبال را نگران کرد، میانگین بالای سنی تیم ملی زیر نظر کی‌روش و سپس امیر قلعه‌نویی بود که تیم ملی را به صدر جدول مسن‌ترین تیم‌های حاضر در تورنمنت فرستاد.

در این شرایط الزامات مربوط به تغییر نسل درحالی که امیر قلعه‌نویی باید به فکر نتیجه گرفتن و حفظ جایگاهش هم باشد، ایجاد شده و این مربی به همراه دستیارانش در تلاش است تا این تغییر به صورت آهسته و پیوسته صورت بگیرد تا قدرت فوتبال ملی ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.

در این بین برخی بازیکنان نظیر اللهیار صیادمنش و امید نورافکن چند سالی می‌شود که در اردوهای تیم ملی حضور دارند و هنوز نتوانسته‌اند خودشان را به ترکیب اصلی تحمیل کنند. در این شرایط بازی‌های مقدماتی جام جهانی در مرحله نهایی بهترین فرصت برای این بازیکنان و همینطور جوانانی نظیر امین حزباوی، آریا یوسفی، حسین نژاد و .. است تا خودشان را به عنوان یک یار کلیدی به جام جهانی آمریکا برسانند.

البته که این وضعیت نفراتی نظیر نورافکن و صیادمنش را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها باید به زودی جای خود را در میان نفرات کلیدی تیم با بازنشسته شدن برخی نفرات مهم سال‌های گذشته باز کنند؛ ماموریتی که البته باتوجه به رقابت شدید در سطح ملی آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها