کد خبر : 2066917 | 14 شهریور 1403 ساعت 08:44 | 36.5K بازدید | 27 دیدگاه

تامی آبراهام:

وقتی فهمیدم میلان من را می‌خواهد، دعا کردم بشود!

تامی آبراهام، مهاجم جدید میلان، از انتقال به این تیم ابراز خوشحالی و اشاره کرد که مدت‌ها منتظر این فرصت بوده است.

وقتی فهمیدم میلان من را می‌خواهد، دعا کردم بشود!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در تابستان کنونی آبراهام را به صورت قرضی از رم به خدمت گرفت و در یک انتقال مشابه الکسیس ساله‌ماکرز بلژیکی از میلان به جالوروسی پیوست.

آبراهام روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای در مورد انقالش به میلان صحبت کرد. او گفت: «میلان تیم فوق‌العاده‌ای است و من همیشه آماده مواجهه با چالش‌های جدید هستم.» او افزود: «امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم و تأثیر مثبتی بر تیم بگذارم.»

او ادامه داد: «وقتی دیدم که میلان به دنبال جذب من است، هیچ کاری نکردم جز انتظار و هزار بار به خودم گفتم که اینجا جایی است که می‌خواهم باشم.»

2076664

آبراهام اضافه کرد: «از نظر فیزیکی احساس بهتری دارم، هنوز درحال بهبودی از مصدومیت هستم، اما واقعاً احساس خوبی دارم.

اینطور نیست که اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده باشم، هواداران می‌دانند که رم چقدر برای من مهم است، اما گاهی اوقات در زندگی شرایطی پیش می‌آید که باید به سطح بالاتری بروید و سقف آرزوهای خود را بالا ببرید. فکر می‌کنم این فرصت مناسبی بود، برای رم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، اما اکنون تمرکزم روی میلان است.»

آبراهام در پایان گفت: «سال اول با رم بسیار خوب بود، سپس سال دوم سخت‌تر شد. بازیکنان انسان هستند و مصدومیت مدتی مرا متوقف کرد، اما بازی در میلان فرصتی عالی برای اثبات بازگشت من است. هدف من همیشه پیروزی است.»

دیدگاه‌ها