کد خبر : 2066915 | 14 شهریور 1403 ساعت 08:30 | 13.7K بازدید | 56 دیدگاه

انگیزه ماورایی فلسطین برای تقابل با کره جنوبی

تیم ملی فلسطین خود را آماده بازی سخت با کره جنوبی می‌کند.

انگیزه ماورایی فلسطین برای تقابل با کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی و فلسطین در چارچوب دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پنج‌شنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فلسطین پیش از این دیدار چند روزی است که به کره جنوبی سفر کرده و در مجموعه ورزشی گویانگ اردویی بر پا کرده تا با آمادگی کامل مهیای یک دیدار سخت و خارج از خانه شود.

یکی از مسئولانی که همراه با کاروان تیم ملی فلسطین در کره حضور دارد، در گفتگو با رسانه‌های کره‌ای بحث‌های جالبی را پیش کشیده و از انگیزه ماورایی بازیکنان فلسطین برای این دیدار می‌گوید.

او با تاکید بر اینکه تیم ملی فلسطین از حمایت‌های زیادی از سوی مردم برخوردار است، معتقد است که این تیم چندین بار در شرایط سختی به مصاف رقبای خود رفته و به دلیل شرایط جنگی در این کشور، آمادگی لازم را برای انجام مسابقات فوتبال نداشتند.

او می‌گوید زمانی که تیم ملی فلسطین در جام ملت‌های ۲۰۲۳ موفق شد از گروهش صعود کند، مردم فلسطین در وضعیت و شرایط جنگی کشور به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی کردند و به نوعی صعود فلسطین، تسکین دردهای مردم غزه بوده است.

این مسئول فلسطینی درباره تقابل با کره جنوبی معتقد است، بازی مقابل این تیم برای فلسطینی‌ها یک چالش به شمار می‌رود زیرا تفاوت‌های فنی زیادی بین دو تیم وجود دارد؛ کره جنوبی سون هیونگ مین و کیم مین جائه دو بازیکن سطح بالا در اختیار دارد و همچنین رنک این تیم در دنیا ۲۳ و در آسیا سوم است. در حالی که فلسطین تیم ۹۶ دنیاست و در آسیا نیز در رده پانزدهم قرار دارد.

او می‌گوید با اینکه تفاوت‌های فنی زیادی بین دو تیم وجود دارد و طبیعتا بازی سختی در پیش خواهند داشت اما بازیکنان فلسطین دلیل بزرگی برای پیروزی دارند و آن هم خوشحالی مردم فلسطین است؛ آن‌ها می‌خواهند با فوتبال به مردم رنج‌دیده غزه امید بدهند.

دیدگاه‌ها