کد خبر : 2066913 | 14 شهریور 1403 ساعت 00:38 | 37.7K بازدید | 122 دیدگاه

استوائو ویلیان:

وینیسیوس بهترین بازیکن حال حاضر جهان است!

استوائو ویلیان، مهاجم چلسی، می‌گوید از دیدن وینیسیوس در اردوی تیم ملی برزیل بسیار هیجان‌زده است.

وینیسیوس بهترین بازیکن حال حاضر جهان است!

به گزارش "ورزش سه"، استوائو ویلیان، وینگر 17 ساله پالمیراس، در نقل‌وانتقالات تابستانی با انتقالی به ارزش 34 میلیون یورو به چلسی پیوست.

او قرار است یک فصل دیگر در پالمیراس حضور داشته باشد و از فصل بعدی به چلسی ملحق شود. نام او در جدیدترین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل دیده می‌شود و ویلیان از دیدار با الگوهای خود هیجان‌زده است.

2076660

ویلیان در نشست خبری درباره ملاقات با وینیسیوس گفت: "زمان صرف ناهار با بازیکنان ملاقات کردم و کسی که بیش از همه من را هیجان‌زده کرد، وینیسیوس بود. به خصوص برای هر چیزی که او تجربه می‌کند یا به خاطر کاری که در رئال مادرید انجام می‌دهد، از نظرم او بهترین بازیکن جهان امروز است. نه فقط او، بلکه بازیکنان بسیار خوب دیگری داریم. در اردو بازیکنانی هستند که می‌بینم در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند، این به من هیجان خارق‌العاده‌ای می‌دهد اما امیدوارم چیزهای زیادی یاد بگیرم."

یکی دیگر از الگوهای استوائو، نیمار جونیور است. بازیکن پرورش‌یافته در پالمیراس امیدوار است با مهاجم الهلال که درحال بهبودی پس از مصدومیت است، بازی کند.

ویلیان گفت: "راستش من طرفدار همیشگی او هستم بازی در برزیل آسان نیست، فشار، انتقاد و هواداران زیادی وجود دارد. من نحوه برخورد او با چنین مسائلی را تحسین می‌کنم که بسیار مهم است. خوشحالم که او را به عنوان الگوی خودم دارم. او بازیکنی است که من با تماشای بازی او برای تیم ملی بزرگ شدم و امیدوارم روزی در کنار او بازی کنم."

دیدگاه‌ها