کد خبر : 2066904 | 14 شهریور 1403 ساعت 06:41 | 12.6K بازدید | 18 دیدگاه

گلر امارات: جام‌جهانی آخرین آرزوی من است

خالد عیسی می‌گوید حضور در جام جهانی تنها آرزویی است که به دنبال تحقق آن است.

گلر امارات: جام‌جهانی آخرین آرزوی من است

به گزارش "ورزش سه"، خالد عیسی، دروازه‌بان تیم العین و ملی‌پوش اماراتی که اواسط ماه سپتامبر ۳۵ ساله می‌شود، پس از نزدیک به ۱۵ سال حضور در میادین فوتبال، از نزدیک بودن زمان بازنشستگی خود خبر داد.

دروازه‌بان اصلی تیم ملی امارات در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب باشگاه العین اظهار داشت که پیش از شروع فصل گذشته، یکی از دوستان نزدیکش از او پرسید که به عنوان یک فوتبالیست، چه چیزی در دوران حرفه‌ای او کم است. پاسخ او این بود که دو هدف در ذهن دارد و پس از تحقق آن‌ها، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

عیسی در ادامه توضیح داد: "اولین هدف، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود که در فصل گذشته به آن دست یافتم. هدف دوم نیز رسیدن به جام جهانی همراه با تیم ملی است، چرا که پس از آن، دیگر همه چیز را از نظر قهرمانی‌ها و جوایز فردی به دست آورده‌ام."

او افزود: "همان‌طور که گفتم، تنها یک هدف باقی مانده که هنوز به آن نرسیده‌ام و امیدوارم در آن موفق باشم و بتوانم حتی به مقدار کم، بخشی از تیمی باشم که به جام جهانی صعود می‌کند و شادی را به کشورم می‌آورد."

خالد عیسی درحال حاضر آماده می‌شود تا در دور اول و دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026، مقابل قطر و ایران، تیم ملی امارات را هدایت کند.

دیدگاه‌ها