کد خبر : 2066902 | 13 شهریور 1403 ساعت 23:56 | 10.8K بازدید | 22 دیدگاه

اوگارته: می‌جنگیم تا شرایط یونایتد بهتر شود!

مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای منچستریونایتد معتقد است این تیم به زودی به روزهای خوبش برمی‌گردد.

اوگارته: می‌جنگیم تا شرایط یونایتد بهتر شود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد‌ ضعیف منچستریونایتد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر و کسب تنها سه امتیاز، هواداران شیاطین سرخ را حسابی نسبت به فصل جاری ناامید کرده است. هرچند که اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل لیورپول، با اطمینان خاطر از بهبود شرایط تیمش گفت و حالا مانوئل اوگارته بازیکن اروگوئه‌ای آنها نیز با سرمربی خود هم‌نظر است.

اوگارته در گفتگو با تلگراف درخصوص شرایط این فصل منچستریونایتد گفت: "من اهل اروگوئه‌ام و بازیکنان اروگوئه‌ای همواره ثابت کرده‌اند که با تمام وجود برای موفقیت تیم‌شان می‌جنگند. هواداران یونایتد مطمئن باشند نه تنها من بلکه همه بازیکان از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نخواهیم کرد و دوباره به روزهای خوب برمی‌گردیم. همانطور که مشاهده کردید اشتباهات فردی در دیدار مقابل لیورپول به ضررمان تمام شد و شاید اگر رخ نمی‌دانند، نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. هواداران به این تیم امیدوار باشند."

اوگارته درخصوص نقش خودش در پازل تاکتیکی‌ اریک تن‌هاخ اضافه کرد: "در فوتبال وقتی توپ در اختیار حریف قرار گرفته یعنی زمان جنگیدن است. من عاشق لحظاتی هستم که تیم حریف صاحب توپ و میدان است چرا که آن‌گاه می‌توانم توانایی‌های خودم را در بازپس‌گیری توپ بیشتر ثابت کنم. به همین دلیل است که فصل پیش بیشترین آمار تکل موفق را در لیگ برتر ثبت کردم.

هرچند که علاوه‌بر بازپس گیری توپ، در بازی‌سازی و حفظ توپ نیز بد نیستم. من اینجام تا توانایی‌های خودم را ارتقا دهم و در کنار آن، به تیم کمک کنم تا به دستاوردهای مهمی برسیم."

دیدگاه‌ها