کد خبر : 2066901 | 13 شهریور 1403 ساعت 23:56 | 6.9K بازدید | 9 دیدگاه

استقلال خوزستان یکدست شده است؛

بابادی: اختلافات مدیران باید در استان خودمان حل شود

کیوان بابادی در مورد اختلافات پیش آمده با باشگاه فولاد خوزستان صحبت کرد.

بابادی: اختلافات مدیران باید در استان خودمان حل شود

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد. او راجع به روند آماده‌سازی ورزشگاه غدیر گفت: سازمان لیگ و استانداردسازی ورزشگاه‌ها عیب‌های زیادی برای ورزشگاه غدیر گرفتند و ما تقسیم کار کردیم و بخشی که به ما مربوط بود یعنی ترمیم زمین چمن را آغاز کردیم، من نمی‌خواهم خرده بگیرم اما فصل گذشته ورزشگاه غدیر هم زمین تمرین بود هم زمین مسابقه بود که همین موضوع وضعیت چمن را اسفناک کرده بود و ما احیا را آغاز کردیم. ما یک ترمیم اساسی روی چمن انجام دادیم و با قاطعیت می‌گویم که بازی ما در ۳۱ شهریور حتما در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: پیمانکاری هم که از طرف اداره کل ورزش و جوانان شروع به کار کرد، در زمینه روشنایی زمین، گیت‌ها و آبسردکن‌ها و... در حال انجام کار است و تا آخر هفته بحث روشنایی و محوطه تکمیل خواهد شد. همچنین با همکاری باشگاه استقلال خوزستان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان فرصت داریم که بحث استانداردسازی ورزشگاه را انجام دهیم.

وی درخصوص حاشیه‌هایی که موضوع ورزشگاه تا کنون بین دو باشگاه خوزستانی ایجاد کرده، گفت: اگر مدیریت را از هوادار جدا کنیم، می‌بینیم که حرف حق را هوادار می‌زند و نمره قبولی را هواداران استقلال خوزستان و فولاد گرفتند که کنار هم بودند. ما مدیران هم مکلف هستیم که در کنار هم باشیم چون امانتی را در دست داریم که متعلق به مردم است. فوتبال حرفه‌ای است و ما باید کنار هم بودن را تمرین کنیم، به نظرم وظیفه من مدیرعامل است که این فضا را درست کنم و اگر اختلاف‌نظری هم بینمان وجود دارد، باید در اتاق بسته و در استان خودمان حل شود و به اعتلای فوتبال خوزستان فکر کنیم. چیزی که مهم است فقط هوادار است‌.

بابادی درباره پاس نشدن چکی که به فولاد خوزستان دادند، گفت: با اینکه رقم زیاد است اما ما به تعهدمان پایبند هستیم. مطمئن باشید استقلال خوزستان یکی از خوش‌حساب‌ترین باشگاه‌هاست. دلگیری من به خاطر این است که ما نباید عیب و اختلافمان را جار بزنیم. بهتر بود آقای نصیرزاده به من زنگ می‌زد و درخواست مطالبه می‌کرد. در واقع همانطور که هوادار استقلال خوزستان برای ما مهم است، هوادار فولاد هم برای ما مهم است و بین این دو باشگاه با این مسائل به هم نمی‌خورد.

او درباره شرایط استقلال خوزستان گفت: شرایط خوبی داریم و به نظرم استقلال خوزستان می‌تواند مدعی باشد. یک تیم یکدست با بازیکنان و کادر فنی و همچنین بازیکنان خارجی خوب در اختیار داریم. ما هیچ بهانه‌ای درست نمی‌کنیم و هر چه لازم باشد در اختیار کادر فنی بگذاریم، همین ابتدا در اختیارشان قرار می‌دهیم تا اخر فصل حسرت نخوریم. اگر قرار باشد هزینه کنیم، بهینه هزینه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها