کد خبر : 2066900 | 13 شهریور 1403 ساعت 23:55 | 7.7K بازدید | 18 دیدگاه

نگرانی پلیس: هواداران انگلیس شهر را به هم می‌ریزند!

پلیس ایرلند نگرانی‌های زیادی بابت حضور پرتعداد هواداران تیم ملی انگلیس در بازی تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور دارد.

نگرانی پلیس: هواداران انگلیس شهر را به هم می‌ریزند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایرلند و انگلیس روز شنبه پیش رو از ساعت ۱۹:۳۰ در دوبلین مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دیدار قرار است برای پلیس ایرلند بازی بسیار سختی باشد و احتمال درگیری بین هواداران دو تیم بسیار بالاست.

تمام مرخصی‌های پلیس دوبلین در سراسر شهر لغو شده است و حدود ۳۵۰ افسر متخصص در زمان دیدار سه شیرها با جمهوری ایرلند در لیگ ملت‌ها در حالت آماده‌باش خواهند بود.

سهم انگلیس برای این بازی ۲۹۸۱ صندلی است اما ۱۱۷۵۲ نفر برای خرید بلیت درخواست داده‌اند. طبق گزارش رسانه‌های ایرلندی، پلیس برای این دیدار یک برنامه عملیاتی ویژه و بزرگ تدارک دیده است. یکی از نگرانی‌های اصلی این است که تعداد زیادی از هواداران انگلیس بدون بلیت به ایرلند سفر خواهند کرد تا تنها از جو خیابان‌های اطراف ورزشگاه لذت ببرند. با توجه به تاریخچه بین دو کشور، فضای بین هواداران در شب قبل از بازی ممکن است متشنج شود.

2076642

منابع فاش کرده‌اند که پلیس، که برای این دیدار با همتایان خود در انگلیس همکاری کرده است، رویکردی مشابه با آنچه در یورو در آلمان به کار گرفته شد، اتخاذ خواهد کرد، جایی که هواداران انگلیس عمدتاً رفتار خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها