کد خبر : 2066899 | 13 شهریور 1403 ساعت 23:53 | 40.6K بازدید | 43 دیدگاه

افسوس بازنده بزرگ بایرن: کاش کمپانی مربی نمی‌شد!

اریک دایر در عرض شش ماه از بازیکن ثابت ترکیب اصلی توماس توخل به نیمکت‌نشین تیم ونسان کمپانی تبدیل شده است.

افسوس بازنده بزرگ بایرن: کاش کمپانی مربی نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، نقش جدید لئون گورتسکا به وضوح نشان می‌دهد که بزرگترین بازنده در خط دفاعی بایرن کیست! در پیروزی 2-0 مقابل فرایبورگ، این هافبک در دقیقه 89 تعویض شد اما طبق معمول اجازه نداشت در خط میانی بازی کند، او مجبور شد در خط دفاعی جانشین دایو اوپامکانو شود؛ نقشی که احتمالا خیلی دوستش ندارد.

این تعویض برای اریک دایر واقعاً تلخ بود چون اکنون حتی گورتسکا که قرار بود بایرن را ترک کند و در یورو 2024 آلمان را همراهی نکرد، به او ترجیح داده می‌شود.

این ضربه جدید برای بازیکن انگلیسی بود. اخیرا مشخص شده بود که ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن، دو مدافع میانی خود را با انتخاب دایو اوپامکانو و کیم مین جائه پیدا کرده است.

این درحالی است که فصل گذشته، دایر هنوز بازیکن فیکس بود. او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به صورت قرضی از تاتنهام به بایرن ملحق شد. به لطف عملکرد قوی و حضور زیاد در ترکیب اصلی، قرارداد او تا سال 2025 با بایرن امضا شد.

دایر برای جایگاهش در ترکیب اصلی جنگید و زیر نظر توماس توخل یکی از ستون‌های مهم خط دفاعی بایرن بود. او به همراه ماتیاس دلیخت، به عنوان دو مدافع میانی ترکیب بایرن در بازی‌های تعیین‌کننده‌ای مانند نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید، حضور داشت.

چنین نقشی درحال حاضر برای این بازیکن بسیار دور است. اکنون دایر حتی به یک بازیکن خط میانی ترجیح داده می‌شود. این برای بسیاری از هواداران پس از شش ماه اول قوی او در بایرن، شگفتی بزرگی است!

دیدگاه‌ها