کد خبر : 2066897 | 14 شهریور 1403 ساعت 06:15 | 14.9K بازدید | 38 دیدگاه

فابیو کاپلو:

یوونتوس هم خوب است اما اینتر قهرمان می‌شود!

فابیو کاپلو، اسطوره فوتبال ایتالیا، اینتر را مدعی اصلی قهرمانی در رقابتهای سری آ می‌داند.

یوونتوس هم خوب است اما اینتر قهرمان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم تساوی اینتر مقابل جنوا در هفته نخست رقابت‌های سری آ، نراتزوری هر دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشت تا حال با گل زده بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.

به سبب همین نتایج خوب دو تیم اینتر و یوونتوس، خبرنگاران ایتالیایی از حالا به سراغ پیشکسوتان فوتبال این کشور رفته‌اند و درخصوص قهرمان احتمالی این فصل رقابت‌ها از آن‌ها سوال می‌کنند.

در آخرین اظهار نظرات، فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا در گفتگو با گاتزتا دلا اسپرت گفت: "زدن هشت گل در سه بازی، نشان‌دهنده خط حمله آتشین اینتر است. نکته قابل توجه درخصوص نراتزوری طی دو فصل اخیر، شخصیت قهرمانی آن‌ها است که حتی می‌توانند در روزهای بدشان با سه امتیاز از زمین خارج شوند. از نظر من اینتر در پایان فصل برای دومین سال متوالی اسکودتو را فتح خواهد کرد.

کاپلو درخصوص عملکرد یوونتوس و شانس بیانکونری برای قهرمانی گفت: "عملکرد بازیکنان جوان یوونتوس در دو بازی نخست این تیم فوق‌العاده بود. اما آن‌ها در اولین محک جدی خود در این فصل با تساوی بدون گل مقابل رم متوقف شدند. جدا از نتیجه، یوونتوس نتوانست عملکرد خوب در دو بازی اول را تکرار کند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همه بازی‌ها یکنواخت باشد. البته که باید بگویم باتوجه به شرایط نابسامان میلان، رم و ناپولی، یوونتوس جدی‌ترین رقیب اینتر در راه قهرمانی است."

کاپلو درخصوص گل زیبای نیکولو بارلا مقابل آتالانتا گفت: "واقعا از ضربه زیبای او مقابل آتالانتا شگفت‌زده شدم. گل فوق‌العاده‌ای بود‌. نیکولو علاوه‌بر گل زیبایی‌ که زد، عملکرد‌ خوبی در میانه میدان داشت و همواره با دوندگی‌ بالایی در زمین حاضر است. همانطور که گفتم، اینتر را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانم."

دیدگاه‌ها