کد خبر : 2066891 | 13 شهریور 1403 ساعت 22:57 | 26.6K بازدید | 22 دیدگاه

بازگشت سه ستاره به خانه: اردوی انگلیس خالی شد!

فیل فودن، کول پالمر و اولی واتکینز به دلیل بیماری و مصدومیت، در اردوی تیم ملی انگلیس برای بازی‌های ملی پیش رو غایب هستند.

بازگشت سه ستاره به خانه: اردوی انگلیس خالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که کول پالمر، مهاجم چلسی و اولی واتکینز، مهاجم استون ویلا، پس از ارزیابی‌های انجام شده در سنت جورج پارک، به باشگاه‌های خود بازگشته‌اند تا به ریکاوری از مصدومیت‌های فعلی خود ادامه دهند. در همین حال، فودن به دلیل بیماری به اردو نرفت و به همین دلیل از بازی‌های انگلیس مقابل جمهوری ایرلند در دوبلین در روز ۷ سپتامبر و فنلاند در ورزشگاه ومبلی در ۱۰ سپتامبر کنار گذاشته شد.

ستاره ۲۴ ساله منچسترسیتی این فصل تنها ۴۵ دقیقه مقابل چلسی بازی کرد و سپس بازی‌های مقابل ایپسویچ تاون و وستهم را از دست داد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور فودن در تیم ملی گفت: «فکر نمی‌کنم به تیم ملی برود. فکر می‌کنم او نخواهد رفت اما نمی‌دانم. او حالش خوب نیست. اما مسئولان تیم ملی تصمیم می‌گیرند.»

2076625

پالمر، ۲۲ ساله، در تمام بازی‌های چلسی در این فصل لیگ برتر بازی کرده است، درحالی که واتکینز، ۲۸ ساله نیز در سه بازی ابتدایی لیگ ویلا حضور داشته است. هر دو بازیکن در تابستان گذشته برای انگلیس در مسابقات یورو ۲۰۲۴ گلزنی کردند. فودن ۴۱ بازی ملی برای کشورش دارد، درحالی که پالمر ۹ و واتکینز ۱۵ بازی ملی دارند.

دیدگاه‌ها