کد خبر : 2066882 | 13 شهریور 1403 ساعت 22:17 | 23.5K بازدید | 47 دیدگاه

پیکه: بارسلونا با این جوانان می‌ترکاند!

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا به تحسین از عملکرد بازیکنان لاماسیا در ترکیب این تیم پرداخت.

پیکه: بارسلونا با این جوانان می‌ترکاند!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پرگل بارسلونا مقابل رئال وایادولید در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا که منجر به صدرنشینی این تیم با ۱۲‌ امتیاز شد، اکثر ستارگان سابق این تیم را به تحسین از عملکرد هانسی فلیک و البته جوانان ترکیب بارسلونا وا داشته است.

جرارد پیکه، مدافع محبوب سال‌های نه چندان دور بارسلونا درخصوص عملکرد‌ این تیم در مصاحبه با روزنامه موندو دپورتیوو گفت: "درحال حاضر همه چیز خوب پیش می‌رود و تیم بشدت چشم‌نواز بازی می‌کند. مدت‌ها بود چنین نمایش درخشانی از بارسلونا ندیده بودیم. زدن هفت گل‌ مقابل وایادولید کار راحتی نیست.

مدافع پرافتخار سابق بارسلونا اول از همه درخصوص دنی اولمو که عملکردش بشدت هواداران این تیم را شگفت‌زده کرده است، توضیح داد: "همانند بازیکنان جوانی که فصل پیش در ترکیب بارسلونا درخشیدند،‌ عملکرد دنی اولمو نیز در بازی‌هایی که به میدان رفته عالی بوده است." بعد از اولمو، نوبت به تمجید از هم پست پیکه در این تیم؛ یعنی پائو کوبارسی رسید.

2073757

پیکه درخصوص عملکرد این مدافع جوان در بارسلونا گفت: "کوبارسی فصل گذشته ثابت کرد که می‌تواند جزو بازیکنان فیکس بارسا باشد و تا سال‌های سال خیال هواداران را از خط دفایی راحت کند. او برخلاف سن کمش، بسیار پخته و کم اشتباه بازی می‌کند."

تنها اتفاق تلخ برای بارسلونا تا اینجای فصل، مصدومیت طولانی مدت مارک برنال بود. پیکه در این خصوص گفت: "از مصدومیت مارک برنال خیلی ناراحت شدم چرا که این بازیکن نیز‌ می‌توانست در این فصل کمک زیادی به فلیک بکند. مطمئنم که او قوی‌تر از قبل برمی‌گردد و توانایی‌های خود را اثبات می‌کند."

پیکه درخصوص عملکرد لامین یامال که بعد از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت موفق در یورو ۲۰۲۴ با اسپانیا در ترکیب بارسا می‌درخشد، افزود: "یامال دیگر نیاز به تمجید ندارد. او فصل گذشته با وجود سن کم بسیار درخشان برای بارسلونا به میدان رفت و تا اینجای فصل نیز فوق‌العاده بازی کرده است. مطمئنا بارسلونا با نسل‌ جدیدی که ساخته است، موفقیت‌های بزرگی را در فصل جاری بدست خواهد آورد."

دیدگاه‌ها