کد خبر : 2066879 | 13 شهریور 1403 ساعت 22:02 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

هورنر: هیچ‌کس از وضعیت ردبول راضی نیست

رئیس ردبول اتریش درباره نتایج ضعیف این تیم در گرندپری‌های اخیر فرمول یک و همچنین مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل اخیر این مسابقات صحبت کرد.

هورنر: هیچ‌کس از وضعیت ردبول راضی نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کریستین هورنر نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی تیم بحران‌زده ردبول به اشتراک گذاشت. درحال حاضر این تیم اتریشی همچنان در رده‌بندی تیمی و انفرادی فصل جاری فرمول یک پیشتاز است اما برتری قابل توجهی را که قبلاٌ داشت از دست داده است.

ردبول درحال حاضر 446 امتیاز دارد و مک لارن 438 امتیازی دوم است.

رئیس ردبول که تیمش در سه فصل اخیر فرمول یک با اقتدار قهرمان شد، گفت: مکس فرستاپن به عنوان یک قهرمان جهان بلوغ خود را نشان داد و هیچ‌کس شرایطی را که درحال حاضر در آن هستیم، دوست ندارد. در واقع هیچ‌کس راضی نیست و برای بهبود شرایط باید خیلی سخت کار کنیم. با این وجود تنها چیزی که این تیم دارد قدرت، عمق و درایت است و ما باز خواهیم گشت.

کریستین هورنر درباره مکس فرستاپن نیز اظهار داشت: چیزی که واقعاً من را در مورد مکس تحت تأثیر قرار داد این بود که چقدر در این روند مشارکت داشت. او وحشت نمی‌کند و به تعامل با مهندسان تیم ردبول ادامه می‌دهد. مکس خیلی واضح توضیح می‌دهد که چه مشکلاتی وجود دارد و زمان و تلاش خود را صرف آن می‌کند. او صبح زود بعد از مسابقه آماده بود تا کارش را شروع کند.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک در آذربایجان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها