کد خبر : 2066876 | 13 شهریور 1403 ساعت 21:52 | 9.2K بازدید | 27 دیدگاه

قول مدیر بایرن: اگر کیمیش تمدید کند کاپیتان می‌شود!

یان کریستن دریسن، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید یوشوا کیمیش در صورت تمدید قراردادش می‌تواند به عنوان کاپیتان اصلی این تیم انتخاب شود.

قول مدیر بایرن: اگر کیمیش تمدید کند کاپیتان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، دریسن تأیید کرد که دوران حرفه‌ای مانوئل نویر و توماس مولر در بایرن مونیخ به پایان نزدیک می‌شود. او همچنین به احتمال کاپیتانی یوشوا کیمیش اشاره کرد و گفت که این موضوع به تمدید قرارداد او تا بعد از سال ۲۰۲۵ بستگی دارد. دریسن گفت: «یوشوا کیمیش شخصیتی برجسته است که در هر بازی همه توانش را می‌گذارد. گاهی حتی با بیش از حد تلاش. ونسان کمپانی از همان ابتدا به او اعتماد کرده است. فکر می‌کنم یوشوا در مونیخ احساس راحتی می‌کند. او می‌تواند کاپیتان اصلی ما باشد. بقیه مسائل از مذاکرات با مکس ایبرل و کریستوف فرویند مشخص خواهد شد.»

دریسن درباره انتخاب کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ توضیح داد که نباید او را فقط به فصل گذشته‌اش در انگلیس محدود کرد. او گفت: «قبل از آن، او با ۱۰۱ امتیاز و تفاضل گل فوق‌العاده‌ای به راحتی به لیگ برتر صعود کرد. ونسان یک مربی چند‌جانبه است، او در بالاترین سطح در تیمی مانند منچسترسیتی بازی کرده و به عنوان کاپیتان زیر نظر پپ گواردیولا آموزش دیده است. بازیکنان ما که خودشان در بالاترین سطح بازی می‌کنند، به او احترام می‌گذارند.»

2076590

دریسن در مورد تفاوت‌های کمپانی با یولیان ناگلزمان و توماس توخل گفت: «هر کسی سبک خودش را دارد. آنچه می‌توانم بگویم این است که ونسان می‌خواهد فوتبال با پرسینگ بالا و تهاجمی بازی کند که باید برای هواداران جذاب باشد، اما همچنین جواب هم بدهد. شما می‌توانید این را در بازی‌های اول ببینید. اگر بتوانیم این سبک بازی را به درستی جا بیاندازیم، برای این فصل امیدوار خواهم بود.»

دیدگاه‌ها