کد خبر : 2066873 | 13 شهریور 1403 ساعت 21:51 | 16.8K بازدید | 31 دیدگاه

جلسه امباپه با پی‌اس‌جی در فرانسه: پولم را بدهید!

کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن در جلسه‌ای درباره حل اختلافات مالی دو طرف و شکایت ستاره فرانسوی از این باشگاه، مذاکره خواهند کرد.

جلسه امباپه با پی‌اس‌جی در فرانسه: پولم را بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، کمیسیون حقوقی فوتبال لیگ یک فرانسه (LFP) به درخواست کیلیان امباپه برای حل اختلاف مالی با باشگاه پاری سن ژرمن رسیدگی خواهد کرد. این جلسه در تاریخ ۱۱ سپتامبر برگزار خواهد شد. امباپه و وکلای او ادعا می‌کنند که باشگاه پاری سن ژرمن مبلغ ۵۵ میلیون یورو بابت حقوق و پاداش‌های فصل گذشته به او بدهکار است. این بازیکن که در تابستان امسال به صورت آزاد به رئال مادرید پیوست، قصد دارد این مبلغ را به صورت کامل از باشگاه سابق خود دریافت کند.

امباپه قبلاً از پاری سن ژرمن شکایت کرده است. این شکایت‌ها به دلیل اختلافات مالی و عدم پرداخت حقوق و پاداش‌های او بوده است. امباپه ادعا می‌کند که پی‌اس‌جی مبلغ ۵۵ میلیون یورو بابت حقوق و پاداش‌های فصل گذشته به او بدهکار است. این مبلغ شامل حقوق سه ماه آخر قرارداد او (آوریل، می و ژوئن) و همچنین یک بند پاداش برای این سه ماه است.

در اواسط ژوئن، پی‌اس‌جی یک اخطار رسمی از طرف امباپه دریافت کرد و این موضوع به کمیته حقوقی لیگ فوتبال حرفه‌ای فرانسه ارجاع داده شد. امباپه و وکلای او همچنین آماده‌اند که در صورت عدم حل و فصل از طریق نهادهای ورزشی، این موضوع را به دادگاه کار ارجاع دهند.

2076586

دیدگاه‌ها