کد خبر : 2066869 | 13 شهریور 1403 ساعت 21:41 | 27.8K بازدید | 20 دیدگاه

شاید سانچو از رفتن به چلسی پشیمان شود! (عکس)

جیدون سانچو، هافبک جدید آبی‌های لندن برای نخستین بار در تمرینات تیمش شرکت کرد.

شاید سانچو از رفتن به چلسی پشیمان شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با وجود خرید ۹ بازیکن اما تا پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب تنها چهار امتیاز، در رتبه یازدهم قرار دارد. آن‌ها در نخستین بازی خود با وجود ارائه نمایش خوب با نتیجه ۲-۰ مغلوب منچسترسیتی شدند. در دومین بازی با نتیجه پرگل ۶-۲ از سد ولورهمپون گذشتند و در سومین دیدار خود نیز با تساوی ۱-۱ برابر کریستال پالاس متوقف شدند.

یکی‌ از ستارگانی که در آخرین روزهای پنجره نقل‌وانتقالاتی به شکل قرضی به این تیم پیوست، جیدون سانچو هافبک ۲۴ ساله منچستریونایتد بود که بعد از نیم فصل موفقی که در دورتموند پشت سر گذاشت، به جمع شاگردان انزو مارسکا اضافه شد.

این بازیکن امروز برای نخستین بار در تمرینات چلسی حاضر شد و آنطور که چهره‌اش در تصاویر منتشر‌ شده نشان می‌دهد، تمرینات پرفشاری را هم پشت سر گذاشته است. در تمرین امروز چلسی به غیر از ملی‌پوشان این تیم، همه نفرات در اختیار انزو مارسکا بودند تا کمتر از دو هفته مانده تا دیدار این تیم در هفته چهارم مقابل بورنموث، مارسکا با دلگرمی بیشتری تیمش را آماده کند.

2076574

سانچو سال ۲۰۲۱ با امضای قراردادی ۴ ساله از دورتموند راهی منچستر یونایتد شد و در ۵۸ بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ۹ گل به ثمر رساند. اعتقاد نداشتن اریک تن‌هاخ به او منجر به جدایی قرضی سانچو به دورتموند در نیم‌فصل دوم فصل گذشته شد و حالا بار دیگر مدیران یونایتد تصمیم به جدایی قرضی او به مدت یک فصل به چلسی شدند.

دیدگاه‌ها