کد خبر : 2066868 | 14 شهریور 1403 ساعت 04:54 | 19.3K بازدید | 18 دیدگاه

خداحافظی عجیب گلر ۲۹ ساله تیم زنان آلمان

مرل فرومز، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

خداحافظی عجیب گلر ۲۹ ساله تیم زنان آلمان

به گزارش "ورزش سه"، فرومز 29 ساله از زمان اولین حضورش در تیم ملی در سال 2018، 52 بازی برای آلمان انجام داده است. او دروازه‌بان اصلی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا در سال 2022 بود که در دیدار فینال شکست خورد تا در کسب عنوان قهرمانی ناکام بماند.

او در بازی‌های المپیک پاریس دروازه‌بان ذخیره تیم ملی آلمان بود و کاترین برگر به عنوان گلر اصلی در ترکیب این تیم به میدان می‌رفت و درنهایت آلمانی‌ها موفق شدند مدال برنز این مسابقات را کسب کنند.

فرومز در مصاحبه‌ای که امروز توسط فدراسیون فوتبال آلمان منتشر شد، اظهار داشت: پس از بازی‌های المپیک که ماه گذشته به پایان رسید، به فکر بازنشستگی افتادم. حضور در دو تورنمنت بزرگ به عنوان دروازه‌بان تیم ملی کشورم افتخار بزرگی برای من بود اما نیاز به تلاش جسمی و روحی زیادی نیز داشت.

او توضیح داد: اکنون مشتاق هستم که دوباره زمان بیشتری را با خانواده و دوستانم بگذرانم. در زمین، تمام انرژی و تمرکزم را صرف ولفسبورگ خواهم کرد.

کریستین فوکه، سرمربی جدید تیم ملی آلمان نیز در واکنش به این تصمیم فرومز گفت: من دوست داشتم با فرومز ادامه بدهیم، اما به تصمیم او احترام می‌گذارم.

دیدگاه‌ها