کد خبر : 2066842 | 13 شهریور 1403 ساعت 18:37 | 26.7K بازدید | 116 دیدگاه

برایم عجیب بود که باشگاه اعلام موضع نکرد

دین‌محمدی: هر کسی مربی باشد باید قهرمانی بیاورد

سیروس دین‌محمدی در گفتگویی به عدم حمایت باشگاه استقلال از جواد نکونام واکنش نشان داد.

دین‌محمدی: هر کسی مربی باشد باید قهرمانی بیاورد

به گزارش "ورزش سه"،، سیروس دین‌محمدی درخصوص شرایط این روزهای استقلال و حاشیه‌هایی که پیرامون جواد نکونام ایجاد شده است، به خبرنگار ما گفت: استقلال تیمی است که همه از آن انتظار قهرمانی دارند و مربیگری در استقلال و تیم‌های بزرگ این مشکلات را هم دارد. جواد نکونام باید خیلی صبور و قوی باشد که بتواند مقابل مشکلات بایستد. نظر من این است که نکونام باید محکم بایستد و به هواداران هم قول قهرمانی بدهد و پرقدرت پیش برود.

او ضمن مخالفت با جدایی جواد نکونام افزود: من اصلا موافق نیستم که با سه بازی بخواهی مربی را تغییر بدهی. در کل دنیا اصول این است که حداقل ۶ تا ۷ بازی به هر مربی‌ای شانس بدهند و پس از آن تصمیم بگیرند. فعلا برای هر تصمیمی زود است و باید منتظر باشیم و ببینیم در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقادهایی که به عملکرد تیم تحت هدایت نکونام مطرح می‌شود، گفت: جواد نکونام مربی‌ای است که با فولاد جام آورده و فصل گذشته هم با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست داد و اصلا انصاف نیست که با سه بازی بخواهیم کل عملکرد او را زیر سوال ببریم. به نظر من همه باید از این تیم و جواد نکونام حمایت کنند و به او فرصت بدهند.

دین‌محمدی با انتقاد از عدم حمایت باشگاه استقلال از نکونام عنوان کرد: من پیگیر اخبار و حواشی هستم و تعجب کردم که باشگاه استقلال موضع خود را در این زمینه اعلام نکرد و از سرمربی تیمش حمایت نداشت. باشگاه و هیئت مدیره و مدیرعامل، سرمربی تیم را انتخاب می‌کنند و بنابراین باید به این مسائل ورود ‌کنند و از سرمربی حمایت کنند. من فکر می‌کنم مسئولان باشگاه باید هر چه سریع‌تر ورود کنند و از نکونام حمایت کنند.

وی درخصوص عملکرد استقلال در نقل و انتقالات نیز گفت: من شخصا دوست داشتم جواد در خط هافبک، یک بازیکن پا به توپ جذب کند. تیم‌های دیگر هافبک‌های پا به توپ یا وینگرهای سرعتی دارند و من دوست داشتم چنین بازیکنی به تیم اضافه شود و حتی مهاجم نوکی به تیم اضافه شود که مدام حرکت کند، توپ را نگه دارد و سرعت داشته باشد. نمی‌دانم مشاوران جواد چه کسانی بودند که در این زمینه خوب به او مشاوره ندادند.

دین‌محمدی درباره اعتراضات هواداران گفت: تیم استقلال خط قرمز هواداران است‌‌؛ برای آنها تفاوتی ندارد که چه کسی مربی است و تنها انتظار قهرمانی دارند. بالاخره هواداران هم حق دارند و در این چند سال سختی‌های زیادی کشیده‌اند اما من از آنها می‌خواهم کمی صبور باشند تا ببینیم در بازی‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید روند تیم عوض شد.

پیشکسوت استقلال در پایان تاکید کرد: در فوتبال هیچ چیزی تضمینی نیست اما در هر صورت ما هم باید مثل تمام دنیا به سرمربی زمان بدهیم و ببینیم به چه شکل از این زمان استفاده می‌کند. هیچکس با سه بازی مربی را تغییر نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها