کد خبر : 2066834 | 13 شهریور 1403 ساعت 17:30 | 59K بازدید | 55 دیدگاه

من سعادت حردانی، برمی‌گردم!

مدافع این فصل سپاهان امیدوار است تا باز هم با پیراهن تیم ملی بدرخشد و ارزش‌های خود را ثابت کند.

من سعادت حردانی، برمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، سعادت حردانی که از تیم امیدهای فولاد به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت و در همان بازی نخستش در لیگ برتر توانسته بود مقابل استقلال استراماچونی در ورزشگاه آزادی پاس گل بدهد، در سالیان اخیر به یکی از ستون‌های خط دغاعی استقلال تبدیل شده بود.

مدافع رامهرمزی فوتبال ایران اما توقع رفتار مناسب‌تری از سوی باشگاه در فصل نقل و انتقالات داشت ولی پس از عدم توافق با آبی‌پوشان، مسیر جدایی را در پیش گرفت و درنهایت راهی سپاهان شد تا جای رامین رضاییان را پر کند.

2076515

حردانی البته هنوز جایش در ترکیب سپاهان سفت نشده که پس از دو بازی قابل قبول مقابل ازبکستان و هنگ کنگ، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شده تا یک شانس بزرگ از امیر قلعه‌نویی دریافت کند.

او البته با انگیزه و تمرکز کامل کارش را دنبال می‌کند و امیدوار است تا در صورت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی، با نمایش درخشان در مقابل قرقیزستان و امارات، هم جای خود در تیم ملی را محکم کند و هم بتواند در ترکیب اصلی سپاهان مورایس قرار بگیرد. 

البته که این مدافع ۲۶ ساله، راه درازی در پیش روی خود می‌بیند و اشتباهات همیشگی در دنیای فوتبال که شاید برای همه اتفاق بیفتد، او را از موفقیت باز نگه نمی‌دارد.

دیدگاه‌ها