کد خبر : 2066832 | 13 شهریور 1403 ساعت 17:20 | 5.5K بازدید | 5 دیدگاه

عبدی در انتظار بازگشت بازیکنان خودساخته؛

دغدغه اصلی این روزهای تیم ملی جوانان ایران!

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران امیدوار است در مهم‌ترین اردویی که پیش روی او و شاگردانش قرار دارد، تغییرات قابل توجهی در رویکرد باشگاه‌ها نسبت به تیمش و آینده بازیکنان ایجاد شود.

دغدغه اصلی این روزهای تیم ملی جوانان ایران!

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم جوانان ایران که بازیکنانش با هدایت حسین عبدی درخشش قابل توجهی در جام جهانی نوجوانان اندونزی داشتند، حالا چند ماهی می‌شود که مسیر جدیدی را برای رسیدن به جام جهانی جوانان در یک رده بالاتر که رقابت مهیج‌تری نیز به همراه دارد، آغاز کرده‌اند.

در این مسیر البته حسین عبدی با مشکل بزرگی مواجه شده و بازیکنان مورد نظر او که حالا برخی از آنها در لیگ برتر در حال تبدیل شدن به چهره‌های قابل اتکایی هستند، اجازه خروج از اردوهای تیم باشگاهی و ملحق شدن به اردوی تیم ملی را پیدا نمی‌کنند.

در این شرایط روز به روز حسین عبدی و فوتبال ایران به یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های فوتبال جوانان یعنی شرکت در مقدماتی جام ملت‌های آسیا نزدیک می‌شود. این تورنمنت از تاریخ دوم تا نهم مهرماه سال جاری قرار است در لائوس برگزار شود و در اختیار داشتن تمام بازیکنان شاخص رده جوانان از اهمیت بالایی برای این مربی برخوردار است.

2076509

تیم جوانان ایران که طی ماه‌های اخیر نیز اردوهایی جهت آماده‌سازی پشت سر گذاشته، به زودی اردویی در دوبی برگزار می‌کند و بعد از برگزاری یک بازی دوستانه عبدی و شاگردانش راهی لائوس می‌شوند که رقابت نهایی برگزار خواهد شد.

حسین عبدی امیدوار است در اردوی آخر تیم جوانان ایران شاهد همکاری بیشتری از سوی باشگاه‌های لیگ برتری باشد تا نفراتی نظیر آرشا شکوری، نیما اندرز، عرفان درویش‌عالی، امیرمحمد رزاقی‌نیا، رضا غندی‌پور و نفرات دیگر بتوانند در اردوی دوبی حاضر باشند و با هماهنگی و آمادگی بیشتری راهی مرحله نهایی مقدماتی جام ملت‌های آسیا شوند که درخشش در این مسابقات رفته‌رفته می‌تواند آنها را به عنوان بازیکنانی قابل اتکاتر و شاخص‌تر در فوتبال ایران بدل کند و پتانسیل آنها برای جایگزینی نسل آینده تیم ملی را افزایش دهد.

2076510

دیدگاه‌ها