کد خبر : 2066827 | 13 شهریور 1403 ساعت 16:47 | 101.8K بازدید | 72 دیدگاه

افشای جزئیات جدید

موراتا شب قهرمانی از همسرش جدا شد!

به گفته الکسیا ریواس، آلوارو موراتا و آلیس کامپلو پس از فینال یورو 2024 و در ورزشگاه برلین دعوای سختی گرفتند که در نهایت منجر به جدایی آنها شد.

موراتا شب قهرمانی از همسرش جدا شد!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌نگار اسپانیایی فاش کرد که زمینه برای جدایی این زوج مشهور از همان فینال یورو و بعد از قهرمانی اسپانیا فراهم شد.

موضوع جدایی آلوارو موراتا و آلیس کامپلو همچنان در اسپانیا بازتاب دارد. زمان چیزی است که همه چیز را حل می‌کند و پس از مدتی که از اعلام جدایی آنها گذشته، اکنون جزئیات بیشتری مشخص می‌شود.

الکسیا ریواس به تلویزیون اسپانیا گفت: «بحث‌های کوچکی بین موراتا و همسرش در طول جام ملت‌های اروپا بود و سپس دعوای بزرگ در زمین چمن و بعد از فینال رقابت‌ها رخ داد. درست زمانی که اسپانیا قهرمان شده بود و همه جشن می‌گرفتند. در جشن قهرمانی، آلیس فقط می‌خواست او، فرزندانش و دوستانش در زمین باشند. نه پدر و مادر موراتا و نه حتی پدر و مادر خودش ولی موراتا به حرف او گوش نکرد. و این زمانی بود که همه چیز منفجر شد.»

الان اوضاع چطور است؟

ریواس توضیح داده است که هیچ گزینه‌ای برای تجدید نظر در رابطه وجود ندارد و شرایط به شدت خراب است: «نه، دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد. وکلا در حال حاضر روی طلاق کار می‌کنند و این امر با توافق دوجانبه خواهد بود. آلوارو آنچه را که به آلیس تعلق دارد و آنچه که می‌خواهد را به او می‌دهد. این دو وکیل با هم کار می‌کنند تا همه چیز خوب پیش برود و آلوارو چیزی که می‌خواهد این است که جدایی بی‌نقص باشد.»

دیدگاه‌ها