کد خبر : 2066826 | 13 شهریور 1403 ساعت 16:44 | 55.4K بازدید | 43 دیدگاه

آزمون با ظاهر متفاوتی که کمتر دیده‌اید (عکس)

سردار آزمون یکی از امیدهای گلزنی در دو بازی برابر قرقیزستان و امارات است.

آزمون با ظاهر متفاوتی که کمتر دیده‌اید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی که پس از پایان قرارداد قرضی خود با رم، تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و به امارات رفت، در حال حاضر برای شباب الاهلی بازی می‌کند. آزمون که در تمرینات بایرلورکوزن با مشکلاتی مواجه شده بود، نهایتاً تصمیم گرفت به این تیم اماراتی بپیوندد. انتخاب او شاید در ابتدا تعجب‌برانگیز بود، اما او خیلی زود توانست تاثیر خود را نشان دهد.

آزمون با شروعی طوفانی در شباب الاهلی، توانسته در پنج بازی پنج گل به ثمر برساند. اولین گل او در پلی‌آف لیگ نخبگان و در برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود، جایی که او تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد. این عملکرد نشان‌دهنده آمادگی بالای اوست و او اکنون به عنوان یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیمش شناخته می‌شود.

2076497

سردار آزمون هم‌اکنون برای دو بازی مهم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 آماده می‌شود. او باید برابر تیم‌های قرقیزستان و امارات به میدان برود. یکی از نکات جالب این است که در بازی مقابل امارات، آزمون باید برابر برخی از هم‌تیمی‌های فعلی خود در شباب الاهلی قرار گیرد که می‌تواند لحظات جالبی را در این دیدار رقم بزند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، امید زیادی به درخشش سردار آزمون در این دیدارها دارد. آزمون امروز نیز با ظاهری جدید و با سیبیل در تمرینات تیم ملی حاضر شده و این تغییر در ظاهر او، برای هم‌تیمی‌هایش نیز جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها