کد خبر : 2066822 | 13 شهریور 1403 ساعت 16:25 | 58.1K بازدید | 134 دیدگاه

تراشتگن، گلر فیکس مانشافت

شماره یک آلمان به صاحبش رسید

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا، یک دهه صبورانه منتظر لحظه‌ای بود که شماره یک مانشافت را در اختیار بگیرد و بالاخره زمانش رسید.

شماره یک آلمان به صاحبش رسید

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن همیشه گفته بود که رابطه او با مانوئل نویر حرفه‌ای و صمیمانه است. مارک آندره تا یک ماه پیش تصور می‌کرد که دروازه‌بان بایرن برای یک سال دیگر نیز گلر ثابت مانشافت خواهد بود ولی نویر بالاخره از بازی‌های ملی بازنشسته شد.
نویر دو هفته پیش اعلام کرد که بعد از 124 بازی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است. او از سال 2009 در تیم ملی کشورش بود.

یولیان ناگلزمان، در مورد گلر اصلی آلمان، گفت: «مارک آندره تراشتگن شماره یک جدید است. او چندین سال در بارسلونا کاپیتان بوده و در آنجا یک اسطوره شده است. برای ما هم او یک مهره ثابت شده است. در مورد گلر اصلی بحثی وجود ندارد.»

2076494

تراشتگن اولین بازی خود را برای تیم ملی آلمان را در 26 می‌ 2012 انجام داد. این در بازی دوستانه سوئیس و آلمان بود. او در آن بازی پنج گل خورد و این بدترین شروع ممکن برای تراشتگن بود. در این مدت او 40 بازی دیگر نیز انجام داده است (23 بازی دوستانه، فقط 17 بازی رسمی). یعنی تنها 1.4 بازی رسمی در سال از اولین بازی خود برای آلمان.

مجارستان، نقطه شروع
تراشتگن در این 40 بازی 48 گل دریافت کرده است. او پس از استقامت و داشتن صبر بی‌نهایت در سایه نویر، احتمالاً با بازوبند کاپیتانی اولین بازی خود در دوران پسا نویر را مقابل مجارستان در دوسلدورف و در لیگ ملت‌ها انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها