کد خبر : 2066811 | 13 شهریور 1403 ساعت 15:28 | 25.7K بازدید | 26 دیدگاه

فیفا دی بلای جان رئال

ویروسی که یازده بازیکن را از رئال گرفت!

به نسبت سال‌های قبل در این مقطع از رئال بازیکنان کمتری راهی تیم‌های ملی شده‌اند ولی با این حال تعطیلات بازی‌های ملی به رئال نمی‌سازد.

ویروسی که یازده بازیکن را از رئال گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، چندین مصدومیت، استراحت رودیگر و کناره‌گیری موقت تیبو کورتوا باعث شده تا جدایی بازیکنان از رئال مادرید برای این پنجره بازی ملی کاهش یابد.

فصل برای رئال به سختی شروع شده است و به نظر می‌رسد اولین فیفا دی نیز خبر خوبی برای رئال نباشد. تا 11 بازیکن رئال مادرید توسط تیم‌های ملی خود برای بازی در لیگ ملت‌های یوفا و مراحل مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آفریقا 26-2025 دعوت شده‌اند. پنج بازیکن ملی پوش رئال (آلابا، بلینگام، کاماوینگا، مندی و شوآمنی) مصدوم هستند، آلمان به رودیگر استراحت داده است و کورتوا به دلیل اختلاف نظر با سرمربی بلژیک، دومنیکو تدسکو، موقتاً از حضور در تیم ملی بلژیک خودداری کرده است.

2076478

بازیکنان رئال در هشت تیم و 16 بازی بین پنج‌شنبه این هفته تا چهارشنبه هفته بعد حضور خواهند داشت. دنی کارواخال (اسپانیا)، میلیتائو، وینیسیوس، رودریگو و اندریک (برزیل)، مودریچ (کرواسی)، امباپه (فرانسه)، براهیم (مراکش)، آردا گولر (ترکیه)، لونین (اوکراین) و والورده (اروگوئه) به تیم‌های ملی خود فراخوانده شده‌اند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد اما این‌بار دیداری بین این بازیکنان رئال مادرید برگزار نخواهد شد.

همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، ملی پوشان برزیلی و والورده اروگوئه‌ای کسانی هستند که بیشترین فرسودگی را به دلیل سفر طولانی خواهند داشت و همچنین آخرین نفراتی خواهند بود که دوباره به رئال ملحق می‌شوند. آنها تنها 72 ساعت قبل از بازی مقابل رئال سوسیداد (شنبه 24 شهریور) به اسپانیا باز می‌گردند. در شروع تقویمی سرگیجه‌آور که باعث می‌شود رئال مادرید 7 بازی در 23 روز انجام دهد (دو بازی در لیگ قهرمانان و پنج بازی در لالیگا).

دیدگاه‌ها