کد خبر : 2066807 | 13 شهریور 1403 ساعت 14:59 | 48K بازدید | 71 دیدگاه

گفت‌وگوی ویژه با سرمربی خاتون بم بعد از صعود تاریخی؛

استقلال و پرسپولیس نه، یک ایران طرفدار ما است!

سرمربی خاتون بم از برنامه‌های آتی این تیم برای حضور پر قدرت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا می‌گوید.

استقلال و پرسپولیس نه، یک ایران طرفدار ما است!

به گزارش ''ورزش سه''، با تاریخ‌نگاری خاتون بم و صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا، حالا این تیم باید آماده حضور در مرحله گروهی و رقابت با سه تیم قدرتمند از کشورهای استرالیا، فیلیپین و تایلند شود. مرضیه جعفری، سرمربی پرافتخار خاتون، بلافاصله بعد از بازگشت کاروان این تیم به ایران در گفت‌وگو با ما از برنامه‌های آتی این تیم می‌گوید:

در بوتان مردم طرفدار خاتون شده بودند!

جعفری در ابتدای سخنان خود با اشاره به دو پیروزی در مرحله مقدماتی گفت: نمایش مقتدرانه‌ای در مقابل دو تیم خوب از خودمان ارائه دادیم؛ هرآنچه که به شاگردانم گفته بودم؛ در زمین اجرا کردند و موفق شدیم فوتبال زنان ایران را به آسیا نشان دهیم. بعد از پیروزی مقابل حریف اول در بوتان، مردم این کشور به ما لطف داشتند و حتی در مسابقه دوم برای حمایت از ما به استادیوم آمده بودند. در کل فکر می‌کنم این نتایج، راه را برای فوتبال زنان ایران هموار خواهد کرد.

همه مردم ایران حامی ما بودند

جعفری ادامه داد: بازیکنانم برای شادی مردم تلاش می‌کردند و از طرفی انرژی مردم ایران را دریافت می‌کردیم که انگار همه حامی ما بودند. چیزی که همه ما را خوشحال می‌کرد؛ این بود که یک ایران پشت تیم ما بود. شما ببینید اگر استقلال و پرسپولیس مدعی هستند که هر کدام طرفداران بی‌شماری دارند؛ تیم ما تمام ایران را پشت خودش داشت. از تمام نقاط کشورمان مردم به ما پیام می‌دادند و همه برای ما دعا می‌کردند؛ این انگیزه خیلی مهمی بود. همیشه می‌گویم تیمم باید روند صعودی داشته باشد و حالا از تماشای این صعود واقعا خوشحالم. سال به سال پیشرفت را در بازیکنانم می‌بینم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

باید نماینده شایسته‌ای برای فوتبال زنان ایران باشیم

جعفری در خصوص سه مصاف سخت در دور گروهی گفت: دور بعدی بسیار دشوارتر خواهد بود؛ هر سه تیم به جز بازیکنانی که از کشور خودشان در اختیار دارند؛ لژیونر هم جذب کرده‌اند و تیم‌های بسیار بزرگی هستند. اما ما هم به دنبال این هستیم که سیر صعودی را حفظ کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هدف صعود از دور گروهی است اما مهم‌تر از صعود، نماینده شایسته‌ای بودن برای زنان ایرانی است.

با تمام بازیکنانم تمدید قرارداد کرده‌ایم

سرمربی پرافتخار خاتون بم در خصوص برنامه‌های آتی این تیم قبل از اعزام به تایلند گفت: از بیستم شهریور مجددا وارد تمرینات خواهیم شد و فعلا مشخص نیست اردوی ما کجا خواهد بود. او همچنین درمورد تمدید قرارداد با ستاره‌های خاتون گفت: همه بازیکنان قرارداد دارند و تقریبا با ۸۰ درصد به توافق مالی هم رسیدیم و فقط چند نفر مانده‌اند. مشکلی از این جهت وجود ندارد همه بازیکنانم در فصل بعد هم کنار ما خواهند بود.

دیدگاه‌ها