کد خبر : 2066800 | 13 شهریور 1403 ساعت 14:31 | 58.9K بازدید | 201 دیدگاه

نمی‌توانند بارسا را زمین بزنند

پایان سکوت لاپورتا: تا خوب می‌شویم، نگریرا برمی‌گردد

خوان لاپورتا مطابق وعده‌ای که داده بود امروز در نشست خبری حضور یافت تا در مورد آخرین تحولات باشگاه بارسلونا و نقل و انتقالات بدی که پشت سر گذاشتند حرف بزند.

پایان سکوت لاپورتا: تا خوب می‌شویم، نگریرا برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، قول‌های انتقالاتی رئیس بارسا در معارفه دنی اولمو برآورده نشد و بارسا نتوانست یک وینگر چپ بزرگ را جذب کند اما با همین تیم هانسی فلیک توانسته فعلا هر 4 بازی ابتدای فصل را برنده شود و بارسا را صدرنشین کند.

لاپورتا در شروع صحبت‌هایش گفت: «روز همگی بخیر. اعضای باشگاه اخظارها و شایعات فاجعه بار را نادیده گرفته‌اند و از ما حمایت کرده‌اند. همه با هم، هزاران نفر از اعضای بارسا، هزاران هوادار، ما یک جبهه مشترک ایجاد کرده‌ایم تا بر حملاتی که از هر طرف (مادرید و از خودی‌ها) وارد شده، غلبه کنیم. تا چند ماه دیگر اگر سرمان را بالا نگیریم، حملات ادامه خواهد یافت. به زودی همه ما به اسپاتیفای نوکمپ باز خواهیم گشت. حالا هم که نتایج درون زمین خوب است، پرونده نگریرا هم بازگشته است. نگاه ما به تصمیمات قضایی است که حق ما را ثابت می‌کند.»

2076448

لاپورتا ادامه داد: «بارسا توسط توده اجتماعی، نشان روی پیراهن و شور هواداران حمایت می‌شود. اعضا همیشه از باشگاه حمایت کرده‌اند، زیرا آن را دوست دارند و می‌دانند چه زمانی باید از آن حمایت کنند تا در لحظات سخت پیروز شویم. خوشبختانه باشگاه خیلی در سطح ورزشی، اجتماعی، نهادی بهتر از قبل است، ولی بی‌ثبات کننده‌ها از بیرون سخت کار می‌کنند و حتی برخی از آنها در داخل هستند تا به ما آسیب برسانند.»

لاپورتا حرف‌هایش را اینگونه ادامه داد: «ما انتقادات را می‌پذیریم و همه چیز را می‌توان بهبود بخشید. اما بیانیه‌هایی را که می‌خواهند ما را بی‌ثبات کنند (از سوی ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه و جدی‌ترین رقیب لاپورتا) را رد می‌کنیم. ما قوی‌تر از همیشه هستیم. ما بیش از همیشه برای بازیابی بارسا از هر نظر مصمم هستیم. از بیرون برای کنترل باشگاه هجوم می‌آورند. آنچه که ما برایش متأسفیم، استراتژی‌های مبتنی بر دروغ، حملات شخصی و اعلام افق‌های ویران‌گر است اما من بارسا را نجات خواهم داد.»

2076450

رئیس بارسا در پایان سخنرانی خود از فلیک و دکو گفت: «ما مدل خود را در معرض خطر قرار نمی‌دهیم. و علاوه بر این، به آرزوی داشتن بهترین استادیوم در جهان نزدیک شده‌ایم. و این به لطف شرکا و اسپانسرهاست، اینگونه است که ما از بن‌بست خارج شده‌ایم. ما در دفاع از منافع بارسا تسلیم نخواهیم شد.
ما از عملکرد مربی خود هانسی فلیک بسیار خوشحالیم، او ذهنیت روشن و واضحی دارد. و همچنین از ترکیب راضی هستیم، ما به این تیم افتخار می‌کنیم. لاماسیا روی تیم اصلی تاثیر مستقیم دارد و همانطور که در مبارزات انتخاباتی گفتم، به این وعده عمل کردم.

من همچنین از کار دکو و تیمش بسیار خوشحالم. به لطف دکو، فلیک الان مربی ماست و کار مهمی را به‌خصوص با جوانان کرده است. دکو و تیمش کار بزرگی در ثبت قراردادها انجام دادند و او معمار این بارسلوناست. دکو مسئول دو خرید ما پائو ویکتور و دنی اولمو است. من خوشحالم که با اولمو قرارداد بستیم، او همیشه روحیه فوق‌العاده‌ای داشته است. ما به آینده این تیم بسیار امیدوار هستیم.»

2076449

دیدگاه‌ها