کد خبر : 2066794 | 13 شهریور 1403 ساعت 14:09 | 68.4K بازدید | 92 دیدگاه

برخورد جدی در رختکن: فلیک با کسی شوخی ندارد!

هانسی فلیک دیسپلین خاص خودش را در رختکن بارسلونا برقرار کرده است و از برخورد با بازیکنان هراسی ندارد.

برخورد جدی در رختکن: فلیک با کسی شوخی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که هانسی فلیک کار سختی را به عنوان جانشین ژاوی روی نیمکت بارسلونا در پیش داشته باشد اما او نشان داده است که مهارت خاصی در مدیریت تیم‌های بزرگ دارد و توانسته است در چهار هفته ابتدایی ۱۲ امتیاز کامل را برای بارسلونا به ارمغان بیاورد.

این مربی آلمانی همیشه اهمیت خاصی برای نظم در بین بازیکنانش قائل بوده است و حالا این دیسیپلین خاص خودش را به بارسا هم آورده و به بازیکنانش هشدار داده است که حاضر نیست هیچ بی‌نظمی و اختلالی در برنامه تمرینات و تیمی را تحمل کند و حتما با آن برخورد خواهد کرد.

2073957

موندو دیپورتیوو خبر داده است که فلیک هیچ مشکلی با برخورد با بازیکنان و انتقاد از آنها در مقابل سایرین در رختکن ندارد و چند هفته قبل بر سر یکی از بازیکنان ارشد و مهم بارسلونا در رختکن و در مقابل سایر بازیکنان فریاد کشیده است چون پیش از تمرینات صبح خوابش برده بود و در طول تمرینات خوابالود بود.

سرمربی بارسلونا همچنین چند روز قبل هشداری جدی به لامین یامال داد چون به یکی از جلسات بحث و بررسی پیش از تمرین دیر رسیده بود و مقابل همه از او انتقاد کرد تا نشان دهد که جایگاه بازیکن برایش اهمیتی ندارد و اگر نظم را رعایت نکند، با او برخوردی جدی صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها