کد خبر : 2066792 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:59 | 36.2K بازدید | 45 دیدگاه

حمایت وینگر بارسا از وینی: انسانی فوق‌العاده است

رافینیا معتقد است که رفتار وینیسیوس جونیور در درون و بیرون از زمین تفاوت بسیاری با هم دارد.

حمایت وینگر بارسا از وینی: انسانی فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در طول چند سال اخیر و تحت هدایت کارلو آنچلوتی به ستاره بی‌چون و چرای رئال مادرید تبدیل شده و عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است که روی قهرمانی‌های آنها در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم بسیار تاثیرگذار بوده است.

با این حال، حواشی این بازیکن در زمین باعث شده است که او منتقدان بسیاری داشته باشد. عده زیادی از هواداران تیم‌های رقیب معتقد هستند که او رفتار درستی در زمین برابر بازیکنان حریف و هواداران حاضر روی سکوها ندارد و به همین دلیل به صورت مداوم با آنها وارد تنش و درگیری می‌شود.

هواداران بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیش از این بارها شعارهای زننده‌ای علیه او سر داده‌اند و حتی در مواردی برای او آرزوی مرگ کردند که با واکنش سریع باشگاه‌ها روبرو شد. حالا به نظر می‌رسد که رابطه این ستاره برزیلی با بازیکنان حریف چندان هم بد نیست و رافینیا یکی از حامیان او به حساب می‌آید.

او در این باره به RAC1 گفت: «وینیسیوسی که در مسابقات در زمین حضور دارد کاملا با وینیسیوس در بیرون از زمین و شخصیت او متفاوت است. این اتفاقی کاملا طبیعی است و بازیکنان بسیاری هستند که چنین اخلاق و شخصیتی دارند. من همیشه به همه می‌گویم که وینی انسانی فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها