کد خبر : 2066789 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:42 | 24.3K بازدید | 51 دیدگاه

ستاره‌های رئال: چیه این فیفا دی!

بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید از وقفه دیدارهای ملی در آغاز رقابت‌های فصل جدید ناراحت هستند.

ستاره‌های رئال: چیه این فیفا دی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از زمان شروع رقابت‌های فصل جدید لالیگا تا به حال در چهار دیدار به میدان رفته و دو تساوی و دو پیروزی در طول این مدت به دست آورده است اما عملکرد آنها در بازی برابر رئال بتیس که با گلزنی کیلیان امباپه هم همراه بود پیشرفت قابل توجهی داشت.

به نظر می‌رسد که ستاره‌های این تیم در حال عادت کردن به بازی با سبک جدید در کنار امباپه و در غیاب تونی کروس هستند و هواداران این تیم هم امیدوار هستند که این سازگاری هرچه زودتر بیشتر و بیشتر در ترکیب تیم و در زمین دیده شود و رئال بار دیگر به دوران اوجش در کورس قهرمانی برگردد.

اما وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر باعث شد که آنها نتوانند به این روند تداوم ببخشند و سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که نه تنها کادر فنی رئال مادرید، بلکه بازیکنان این تیم هم از این وقفه به هیچ وجه راضی نیستند و دوست نداشتند که تمرینات این تیم را در این بازه زمانی ترک کنند.

علاوه بر این، با توجه به این که تقویم دیدارهای این فصل با توجه به برگزاری مسابقات متعدد باشگاهی و همچنین دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بسیار فشرده است، کادر فنی و ستاره‌های رئال نگران هستند که حضور در تیم‌های ملی باعث شود که خطر و ریسک مصدومیت بیش از پیش بالا برود و این اتفاق خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها