کد خبر : 2066786 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:34 | 17.7K بازدید | 86 دیدگاه

یونایتد پشت تن‌هاخ: نتایج بدتر هم بشود، می‌ماند!

مدیران منچستریونایتد هیچ تصمیمی برای قطع همکاری با اریک تن‌هاخ ندارند و کاملا از او حمایت می‌کنند.

یونایتد پشت تن‌هاخ: نتایج بدتر هم بشود، می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند که این تیم با تغییراتی که در کادر فنی ایجاد کرده و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته بتواند عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ارائه دهد اما شرایط در فصل جدید برای آنها چندان خوب پیش نرفته است.

شکست ۰-۳ برابر لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد باعث شد که آتش خشم هواداران یونایتد شعله‌ور شود و بسیاری از آنها با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از مدیران این باشگاه خواستند که هرچه زودتر برای قطع همکاری با اریک تن‌هاخ اقدام کنند اما به نظر نمی‌رسد که مدیران یونایتد چنین قصدی داشته باشند.

عمر برادا، مدیر اجرایی منچستریونایتد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «اریک از حمایت کامل ما برخوردار است و ما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کاملا با هم همکاری داشتیم. ما قرار است به این رابطه نزدیک و صمیمانه در طول فصل هم ادامه دهیم تا بتوانیم به او برای گرفتن بهترین نتایج همراه با این تیم کمک کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که حتی اگر نتایج بدتر هم شود، آنها همچنان از این سرمربی هلندی حمایت خواهند کرد گفت: «قطعا همین‌طور است. ما فکر می‌کنیم اریک بهترین مربی برای ما در حال حاضر است و در هر شرایطی از او حمایت خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها