کد خبر : 2066782 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:29 | 30.9K بازدید | 36 دیدگاه

سیزده گل به پرسپولیس زدم

داستان آقای گلی که تریدر شد!

بهمن طهماسبی می‌گوید استقلال در فصل جدید بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در صورت حل مشکل تیم توسط جواد نکونام به شرایط ایده‌آلی خواهد رسید.

داستان آقای گلی که تریدر شد!

به گزارش "ورزش سه"، بهمن طهماسبی که سابقه بازی در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال، سپاهان، فجر، پیکان، نساجی و ... را در کارنامه خود دارد، در حاشیه تیم جدید ملی‌پوشان دهه شصت در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روزهای خود و همچنین عملکرد استقلال در فصل جدید صحبت کرد.

او که با زدن ۱۳ گل به پرسپولیس با پیراهن ۵ تیم رکوردار است، در بخشی از این گفت‌وگو در خصوص این رکورد نیز صحبت کرده است. گفت‌وگو با طهماسبی را در ادامه می‌خوانید:

* خیلی کم پیدایی.
ما که با بچه‌های هم‌دوره خودمان در خدمت دهه شصتی‌ها هستیم. تمرین و مسابقه داریم. در مورد فوتبال هم امسال فعلا جایی نرفته‌ام تا ببینیم انشالله چه پیش می‌آید.

* درباره این تیم صحبت کنید.
خیلی خوب بود که چنین تیمی تشکیل شود و بچه‌های هم‌دوره خودمان را ببينيم.‌ بعد مدت‌ها دور هم جمع شدیم و توانستیم تیمی را تشکیل بدهیم که پر از ستاره است و امیدوارم این تیم ادامه‌دار باشد. دوستان زحمت می‌کشند که ثبتش کنند و اسپانسر هم می‌آید. انشالله این تیم شکل خودش را بگیرد.

* تریدر هستی؟
به هر حال سمت این بازار رفته‌ایم و تقریبا تدریس هم می‌کنیم.

* وضع مالی تریدرها و بلاگرها چطور است؟
در اینستاگرام که بیشتر شو است ولی اگر سرمایه‌ای را که دارند، کنترل کنند می‌توانند درآمد کسب کنند.

* فوتبال را هم دنبال می‌کنید؟
شغل اصلی ما فوتبال است و کار خودمان هم باید در فوتبال باشد.

* استقلال را تا حالا چطور دیدی؟
فکر می‌کردم استقلال امسال فوتبال باطراوت و شادابی داشته باشد و بتواند خیلی خوب بازی کند، اما متاسفانه تا الان این را نشان نداده است. امیدوارم استقلال بتواند شرایط خوب خودش را پیدا کند و ما بتوانیم بازی‌هایی را که انتظار داریم، ببینیم.

* مقصر اینکه مردم از بازی‌های استقلال لذت نمی‌برند و در فضای مجازی و سکوها این شرایط ایجاد شده، جواد نکونام است یا بازیکنان؟
شکل فوتبال استقلال خوب نیست. بازیکنان و تاکتیک مربی می‌تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد. خود جواد هم باید ببیند چه مشکلی هست که استقلال در این شرایط قرار گرفته است. شاید اوایل فصل باشد، ولی گذشت که بگوییم اول فصل است و تیم جا نیفتاده است. الان فوتبال به قدری حرفه‌ای شده که از همان اول باید تیمت راه بیفتد. امیدوارم جواد مشکل را پیدا کند و بتواند آن را حل کند.

1104480

* با وجود هجمه‌ای که بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان ایجاد شد، فکر می‌کنی استقلال شانس قهرمانی دارد؟
امسال استقلال بازیکنان خوبی دارد. برای مثال اگر امسال تیم عقب باشد، من انتظار دارم که به گل برسیم. توانایی این را داریم که موقعیت خلق کنیم و به گل برسیم. اگر روند تیم تغییر کند و مربی مشکل را پیدا کند و شادابی به تیم برگردد، شرایط بهتر خواهد شد. من فکر می‌کنم بازیکنان شاداب نیستند و آمادگی لازم را از نظر ذهنی ندارند. امیدوارم این آمادگی را پیدا کنند که در ادامه فصل به آنچه که هواداران به آن احتیاج دارند، برسند. بعضی وقت‌ها هست که تیمت خوب فوتبال بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیری و توپ گل نمی‌شود و طرفداران قبول می‌کنند، اما الان آن شرایط وجود ندارد. امیدوارم جواد بتواند این تیم را از این وضعیت دربیاورد. اول فصل است و نباید به تیم فشار بیاید و قطعا هم تیم استقلال از این معضل خارج می‌شود.

* تو یک رکورد عجیب و غریب در فوتبال داری. درباره‌اش صحبت می‌کنی؟
من اولین گلم را در بالاترین سطح فوتبال ایران به پرسپولیس زدم. بعد از آن از نظر ذهنی طوری بود که هر موقع مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتم، گل می‌زدم و فکر می‌‌کنم ۱۳ گل هم زدم.

* در چند سال؟
فکر کنم ۱۷-۱۸ سال با پنج تیم در سطح اول فوتبال ایران بازی کردم و ۱۳ گل به پرسپولیس زدم. طوری بود که هر زمان با پرسپولیس بازی داشتیم، هر جا من را می‌دیدند می‌گفتند شما یک، پرسپولیس را نمی‌دانیم. حتی بیرون هم مردم به من انرژی می‌دادند و مقابل پرسپولیس هم هر موقع بازی کردم توانستم گل بزنم.

* الان چند سال از پایان فوتبالت گذشته است. واقعا گل می‌زدی که به پرسپولیس بروی یا استقلال؟
من استقلالی بودم. از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و حتی در روزنامه هم مصاحبه کردم. آن زمان با آقای رویانیان صحبت کرده بودم و مصاحبه کردم که بگویم دارم به پرسپولیس می‌روم که استقلالی‌ها بیایند اما استقلالی‌ها دنبالم نیامدند و من هم پرسپولیس نرفتم و به تیم دیگری رفتم.

* شرایط لیگ، ورزشگاه‌ها و VAR را چطور می‌بینی؟
به غیر از چند باشگاه ما که کمپ دارند، اکثر تیم‌های ما امکانات سخت‌افزاری ندارند. استقلال و پرسپولیس هم بازی‌هایشان را خارج از ورزشگاه‌ آزادی بازی می‌کنند. این مشکلی است که در فوتبال ما وجود دارد. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند شرایطی به وجود بیاورند که یک ورزشگاه‌ اختصاصی، کمپ و زمین تمرین و بازی مجزا داشته باشند. این‌ها چیزهایی است که هر باشگاهی به آن نیاز دارد اما در بین باشگاه‌های ما تعداد اندکی این شرایط را دارند. VAR هم که مشکل اصلی فوتبال ماست و هنوز هم این مشکل را داریم. گرچه می‌گویند VAR آمده اما آن چیزی که باید باشد، نیست. امیدوارم همه امکانات فراهم شود و ما فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم.

دیدگاه‌ها