کد خبر : 2066780 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:20 | 55.6K بازدید | 101 دیدگاه

بالده تفاوت بارسا و رئال را گفت

رئال امباپه را دارد ولی ما جذاب‌تریم!

الخاندرو بالده معتقد است به عنوان یک فوتبال‌دوست می‌توان از تماشای بازی‌های بارسا در قیاس با رئال لذت بیشتری برد.

رئال امباپه را دارد ولی ما جذاب‌تریم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از ماه‌ها مصدومیت، آلخاندرو بالده دوباره از فوتبال لذت می‌برد و این خبر خوبی برای فلیک، برای هواداران بارسلونا و برای خودش است که عملکرد بسیار خوبی در شروع فصل ارائه داده است.

مدافع کناری بارسلونا پس از انجام عمل جراحی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید عضله دوسر ران و از دست دادن بخش زیادی از فصل گذشته، حالا به 100 درصد آمادگی بدنی رسیده است.

بالده در مورد شروع عالی بارسا در لالیگا با چهار برد متوالی گفت: «درست است که ما شروع بسیار خوبی داشته‌ایم، اما در ماه سپتامبر هستیم و فصل بسیار طولانی است. معتقدم باید آرام باشیم. طبیعی است که اشتیاق زیادی در تیم وجود داشته باشد، اما گفتم که فصل بسیار طولانی است. من فکر می‌کنم ما شرایط بسیار خوبی داریم. پروژه خوبی با بازیکنان بسیار جوان و با کیفیت شروع شده است.»

2076418

بالده ادامه داد: «هنوز خیلی زود است که بگوییم چه چیزی تغییر کرده و چه چیزی تغییر نکرده است. ما کمتر از یک ماه است که همه با هم هستیم. وقتی برنده می‌شویم به نظر می‌رسد همه چیز خوب پیش می‌رود. دو سال پیش که لیگ و سوپر جام را بردیم، به نظر همه چیز عالی بود ولی سال گذشته همه چیز تاریک شد.»

بالده در مورد فلیک گفت: «هر مربی فلسفه خود را دارد. شاید با هانسی بازی مستقیم‌تری انجام می‌دهیم. او به انگلیسی صحبت می‌کند و شخص دیگری حرف‌هایش را ترجمه می‌کند و همه چیز را به اسپانیایی برای ما توضیح می‌دهد. در زمین ولی زبان فوتبال مشترک است. بعضی‌ مربیان سخت‌گیرتر هستند، اما ما یکدیگر را درک می‌کنیم. اولویت ما همیشه این است که برای تمام عناوین بجنگیم وگرنه اینجا نبودیم. این اولویت هر بازیکن بارسا است.»

بالده در مورد پیوستن امباپه به رئال گفت: «امباپه بازیکن بسیار خوبی است و خیلی با استعداد، اما ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. در زمین بازی فوتبال 11 برابر 11 است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است بازی‌های بیشتری را تماشا کنم و معتقدم در حال حاضر تماشای بازی‌های بارسا کمی لذت‌بخش‌تر از رئال مادرید است.»

دیدگاه‌ها