کد خبر : 2066778 | 13 شهریور 1403 ساعت 13:00 | 32.3K بازدید | 57 دیدگاه

آرام و بدون خطا بازی کنید

درخواست عجیب داور از مربی حریف بارسلونا

دوربین‌های شبکه مووی استار نشان داده‌اند که داور بازی بارسا-وایادولید بین دو نیمه از مربی وایادولید درخواست کرده بود تا آرام‌تر بازی کنند.

درخواست عجیب داور از مربی حریف بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، این چیزی است که دیاز دی مرا، به سرمربی وایادولید هنگام خروج از رختکن در دوئل تیمش مقابل بارسلونا گفت.

وایادولید مقابل بارسلونا در مونتجوئیک شانسی برای مساوی هم نداشت و تحت تاثیر بازی عالی بارسا هفت گل دریافت کرد. آنها بر خلاف بازی با رئال مادرید که یک نیمه مقاومت خوبی در برنابئو داشتند، برابر بارسا دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا بردند. در بازیکنان وایادولید جنگندگی خاصی هم در زمین مشاهده نشد. انتشار یک ویدیو از گفت‌وگوی داور با پتسولانو، مربی وایادولید، نیز بحث برانگیز شده است.

2076373

با توجه به تصاویر ثبت شده توسط مووی‌ استار پلاس، داور به مربی وایادولید می‌گوید: «من فقط یک چیز از شما می‌خواهم. می‌دانم که آنها زیاد اعتراضات می‌کنند، درست است؟ ولی من می‌خواهم بازیکنان شما زیاد خطا نکنند و آرام‌تر باشند. باشه؟»

بلافاصله پس از آن، پتسولانو در یک مکالمه کوتاه که در آن نمی‌توان فهمید چه می‌گوید، واکنش نشان داد. او دستش را روی دهانش گذاشته بود. جواب داور ولی مشخص است. دیاز دی مرا در پایان می‌گوید: «فقط برخوردهای کوچک.»

2076374

حرف‌های داور بیشتر توصیه بود تا تهدید، اما گویا نتیجه داشت. وایادولید در نهایت فقط 12 خطا در تمام بازی انجام داد و بازیکنانش 3 کارت زرد دریافت کردند که دو مورد از آنها در نیمه دوم بود.

دیدگاه‌ها