کد خبر : 2066772 | 13 شهریور 1403 ساعت 12:29 | 77.8K بازدید | 41 دیدگاه

گفت‌وگو با ستاره جوان والیبال ایران؛

در ایتالیا می‌گویند خوش به حالتان به‌خاطر پیاتزا

پوریا حسین خانزاده می‌گوید در ایتالیا همه خوب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران را می‌گویند.

در ایتالیا می‌گویند خوش به حالتان به‌خاطر پیاتزا

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده یکی از پدیده‌های والیبال ایران است که امسال قرار است در بهترین لیگ والیبال دنیا یعنی ایتالیا به میدان برود. او که این روزها در تمرینات تیم لوبه ایتالیا حضور دارد در رابطه با شرایطش در ایتالیا و انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت‌وگویی با ورزش سه انجام داده که اینجا مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید.

*ته والیبال اینجاست
شرایط در ایتالیا فوق‌العاده است. اینجا دیگر ته والیبال دنیاست. لیگ ایتالیا و امکاناتش باورنکرنی است. من که برای سال اول به اینجا آمدم اصلا فکر نمی‌کردم شرایط اینقدر خوب باشد. رسیدگی و احترام به بازیکن در بالاترین ‌حد خودش است. از جزئی‌ترین امکانات مثل یخ و لباس خوب گرفته تا رختکن و بقیه چیزها همه فوق‌العاده است.

*تنهایی و غربت را به جان خریدم
سال اول حضورم در ایتالیاست و کنار آمدن با شرایط کمی دشوار است اما طوری با من رفتار کردند که انگار چند سال اینجا هستم. نمی‌دانم دلیلش چه بوده اما ارتباط خیلی خوبی با همه دارم و کلی رفیق شدیم. با اینکه مشکل زبان ایتالیایی دارم اما باز هم خیلی ارتباط خوبی به‌خصوص با مربیان داریم. هدفم این است که امسال بتوانم فیکس برای لوبه بازی کنم. رقبای خوبی دارم که مثل خودم جوان هستند و اینکه بتوانم فیکس باشم به خودم بستگی دارد. هدف بعدی من هم این است که بتوانم در این لیگ ماندگار باشم. تنها زندگی کردن و غربت در اینجا خیلی سخت است اما چون هدف بزرگی در سرم دارم آن را به جان خریدم.

*اینجا همه خوب پیاتزا را می‌گویند
من صبح اینجا از چند نفر در مورد روبرتو پیاتزا پرسیدم که همه خوب ایشان را گفتند. پیاتزا پرستیژ خیلی خوبی دارد و اینجا می‌گویند خوش به حالتان که با او قرارداد بستید. از فدراسیون هم باید تشکر کنم که با ایشان قرارداد بلندمدت امضا کردند. اینکه بتوانیم آقای پیاتزا را تا سال ٢٠٢٨ نگه داریم فوق‌العاده است. این برنامه‌ریزی فوق‌العاده است. با این پتانسیل که داریم و با این مربی و برنامه‌ریزی خوبی که استارت خورده نتیجه خواهیم گرفت. امیدوارم با این برنامه‌ریزی دوباره در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها