کد خبر : 2066768 | 13 شهریور 1403 ساعت 12:19 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش جالب اخباری به حواشی جدال نساجی

محمدرضا اخباری با چند واکنش موفق توانست مانع از فروپاشی دروازه‌اش مقابل نساجی شود و البته روز پرماجرایی را در قائمشهر پشت سر گذاشت.

واکنش جالب اخباری به حواشی جدال نساجی

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تارتار معمولا اتکای زیادی به دروازه‌بانان تیمش دارد و با وسواس زیادی عملکرد آنها را دنبال می‌کند. محمدرضا اخباری دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان البته توانسته در دیدارهای این فصل امیدواری و اعتماد زیادی را شکل دهد و اوج کار او تا به اینجا را می‌توان جدال با نساجی در قائمشهر دانست. مهار چند موقعیت حریف با واکنش‌هایی موفق توانست تیمش را در مسیر کسب سه امتیاز به هدف نزدیک کند.

اخباری روی ضربات حامد پاکدل، سیامک نعمتی و منصور باقری با واکنشی مناسب توانست حریف را ناکام بگذارد تا در نهایت آنها با گل واگنین از استادیوم وطنی قائمشهر با سه امتیاز خارج شوند.

با این حال اخباری در سیبل هواداران قائمشهری قرار گرفت و در چند مرحله واکنش‌ها نسبت به او باعث شد تا حاج ملک بازی را با وقفه مواجه کند. دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر در پایان بازی در واکنشی جالب نسبت به اینکه آیا رفتاری صورت داده که باعث عصبانیت هواداران رقیب شده گفت: نه، هیچ رفتاری نداشتم. من از ۱۷ سالگی که اینجا آمدم و مقابل نساجی قرار گرفتم، همین موضوع بوده است. آن‌موقع تا الان چه رفتاری می‌توانستم داشته باشم؟ اصلا یک گلر در ۱۷ سالگی چه رفتاری می‌تواند داشته باشد. هواداران نساجی فوق‌العاده هستند و در کنار بازیکنان خود برای موفقیت تیم می‌جنگند و من هیچ گله‌ای ندارم و برای آنها در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم. چون چنین تیم‌هایی با این هواداران باعث جذابیت و هیجان لیگ می‌شوند و باید موفق باشند.

دیدگاه‌ها