کد خبر : 2066760 | 13 شهریور 1403 ساعت 11:40 | 67.3K بازدید | 45 دیدگاه

لطف بزرگ FIVB به ایران و سرمربی جدیدش

سرمربی جدید تیم ملی والیبال فرصت کافی برای شناخت بازیکنانش خواهد داشت.

لطف بزرگ FIVB به ایران و سرمربی جدیدش

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح فدراسیون والیبال ایران روبرتو پیاتزا ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان معرفی کرد.

روبرتو پیاتزا پنجاه و شش ساله اگرچه سرمربی تیم ملی والیبال ایران شده اما به دلیل حضورش در میلانو نمی‌تواند تا حداقل اواخر اردیبهشت‌ ماه به ایران بیاید.

اما از آنجایی که لیگ ملت‌های والیبال در فصل آینده از بیست و یکم خرداد ماه آغاز خواهد شد، او حدود یک ماه این فرصت را خواهد داشت تا بیشتر بازیکنان را بشناسد و تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

2076325

البته او با توجه به حضور چند لژیونر در لیگ ایتالیا و به واسطه اینکه سال‌ها سرمربی هلند بوده با اکثر بازیکنان ایرانی آشنا است. او حتی یک سال سرمربی میلاد عبادی‌پور بوده است و میلاد در آن سال قبل از مصدومیت عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود. نکته دیگر آنکه اگر میلانو تا فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش برود حضور او باز هم به تاخیر خواهد افتاد که البته با توجه به حضور تیم‌های قوی‌تر از میلانو در این تورنمنت بعید به نظر می‌رسد.

اما وظیفه آنالیز بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند بر عهده دستیار پر آوازه پیاتزا یعنی توماس توتولو خواهد بود. توتولو در حال حاضر از بهترین‌های دنیا در بخش دستیاری و مشاور سرمربی است.

دیدگاه‌ها