کد خبر : 2066755 | 13 شهریور 1403 ساعت 11:10 | 36.5K بازدید | 31 دیدگاه

قسمت بود اوسیمن به گالاتاسرای برود

دومینوی اتفاقات در عجیب‌ترین انتقال تابستانی

ویکتور اوسیمن پس از پشت سر گذاشتن چند هفته جنجالی بالاخره راهی باشگاه گالاتاسرای ترکیه شد.

دومینوی اتفاقات در عجیب‌ترین انتقال تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، گاهی عملکرد خوب در بازار نقل و انتقالات تنها به چند اتفاق تصادفی بستگی دارد و در زمینه انتقال ویکتور اوسیمن به باشگاه گالاتاسرای، تمامی این اتفاقات تصادفی به خوبی در کنار هم قرار گرفتند. این بمب نقل و انتقالاتی غیرمنتظره‌ای بود که پایانی جذاب را برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی رقم زد.

خبرنگاران بزرگ ایتالیایی مانند دی مارتزیو و رومانو خبر داده‌اند که این انتقال نهایی شده است. اوسیمن چراغ سبزش را برای پیوستن به این باشگاه نشان داده و ناپولی و دی لورنتیس هم با آن موافقت کردند. او قرار است به مدت یک فصل بدون بند خرید و به صورت قرضی راهی گالاتاسرای شود و این باشگاه تمامی دستمزد ۱۰ میلیون یورویی او را پرداخت خواهد کرد. او پیش از ترک ناپولی قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ با ناپولی تمدید خواهد کرد.

2076343
مدیران ناپولی اعلام کرده‌اند که اوسیمن دیگر تمایلی برای ادامه بازی در این تیم نداشته است.

این داستان از زمانی آغاز شد که این ستاره نیجریه‌ای درخواست ترک ناپولی را به مدیران باشگاه ارائه کرد. جووانی مانا، مدیر ورزشی ناپولی، روز یکشنبه گفت: «او به ما گفت که می‌خواهد جدا شود و دیگر دوست ندارد برای ناپولی بازی کند.» دستمزد ۱۰ میلیون یورویی او به حدی بالا بود که این باشگاه با این خواسته موافقت کرد... اما نه به هر قیمتی! آنها خواهان دریافت بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو برای بازیکنی بودند که دو فصل قبل بهترین مهاجم سری آ بود.

با این حال، عملکرد او و ناپولی در فصل گذشته چندان خوب نبود و شاید حتی فاجعه‌بار بود و ارزش این بازیکن به همین دلیل سقوط کرده بود. پاری سن ژرمن و چلسی به دنبال جذب او بودند اما مبلغ مدنظر دی لورنتیس باعث شد عقب بکشند. در همین حال، این باشگاه تصمیم گرفت او را کنار بگذارد و آنتونیو کونته فصل را بدون او آغاز کرد.

2076313
گالاتاسرای در اقدامی غیرمنتظره روز گذشته مذاکرات برای جذب اوسیمن را آغاز کرد.

روملو لوکاکو به ناپولی پیوست و مشخص بود که اوسیمن دیگر شانسی برای بازی در ترکیب ناپولی نخواهد داشت. پیشنهادهایی از سوی چند باشگاه عربستانی در لحظات آخر به دست او رسید. الاهلی آماده بود تا ۸۰ میلیون یورو برای جذب او پرداخت کند و ۱۲۰ میلیون یورو دستمزد در طول سه فصل به این بازیکن بپردازد.

به نظر می‌رسید که همه چیز برای حل کردن این موقعیت بغرنج آماده است اما دی لورنتیس نشان داد که همچنان حاضر نیست کوتاه بیاید و خواهان دریافت پنج میلیون یوروی دیگر از سعودی‌ها بود. این باعث ناراحتی مدیران الاهلی شد و آنها تصمیم گرفتند ایوان تونی را با ۴۰ میلیون یورو از برنتفورد به خدمت بگیرند.

2076344

در همین زمان بود که چلسی بار دیگر قدم پیش گذاشت. آنها برای امضای قراردادی قرضی با ناپولی توافق کردند اما اوسیمن حاضر به قبول دستمزد پیشنهادی از سوی آنها که چهار میلیون یورو با چهار میلیون یورو بند پاداش بر اساس عملکردش در این تیم بود نشد. او این پیشنهاد را رد کرد چون در ناپولی ۱۰ میلیون یورو دریافت می‌کرد.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر انگلیس بسته شد و ناپولی تایید کرد که نام این بازیکن در فهرست آنها برای رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار نخواهد گرفت. او تا زمانی که مشکلش حل شود باید از میادین دور می‌ماند و این یعنی حداقل تا ماه ژانویه!

با وجود این که پنجره نقل و انتقالات عربستان هنوز بسته نشده بود اما مدیر ورزشی باشگاه ناپولی اعلام کرد که احتمالاً هیچ باشگاه عربستانی دیگری پیشنهادی را برای اوسیمن ارائه نخواهد کرد. سپس در روز دوشنبه بود که همه اتفاقات دست به دست یکدیگر دادند.

2076345
هواداران گالاتاسرای در ساعت چهار صبح استقبالی باورنکردنی از اوسیمن داشتند.

پنجره تابستانی لیگ ترکیه تا تاریخ ۱۳ سپتامبر باز خواهد بود و علاوه بر این، مائورو ایکاردی هم مصدوم شد و تا یک ماه فرصت حضور در میادین را نخواهد داشت. گالاتاسرای هم پول و اشتیاق زیادی برای جذب اوسیمن داشت. حالا انتظار می‌رود که این باشگاه در چند ساعت آینده خبر انتقال قرضی این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کرد.

این نتیجه‌ای غیرمنتظره برای چند ماه جنجالی بود اما به نظر می‌رسد که بالاخره همه طرفین از این وضعیت راضی هستند.

دیدگاه‌ها